צפו בריאיון הפרסומאי החב"די אצל 'עדן ועודד' בערוץ 14
הפרסומאי החב"די מנדי נאבול מבעלי משרד הפרסום 'פיפול דיגיטל' מעניק הצצה, מהם הכלים הדיגיטליים בהם הם מצליחים לצבוע את כל המגזר החרדי בפרסום וכיצד "מכשירים" קמפיין ייעודי למגזר, בו היכולות להתבטא ויזואלית מוגבלות ומוצנעות.
ומה המסקנה שלהם לגבי היחס בין צופי הסטטוס בוואצאפ לעוקבים באיסטגרם ובפייסבוק?
"במגזר החרדי יש שיטות פרסום שונות אומר נאבול, כמו סטטוסים של משפעני ומשפעניות רשת, קבוצות וואצאפ מגוונות לפי קהל יעד ספציפי, אם זה חרדים מודרנים קבוצות משלהם, חרדים יותר שמרניים קבוצות יותר סגורות".
בין לקוחתיהם הגדולים נמנים, בית חב"ד תאילנד העושה פעילות סביב השנה להבאת המטיילים הרבים בתאילנד לסעודות השבת ולמסעדות הכשרות של בית חב"ד.
בימים אלו הפרוייקט הענק בהרשמה אלפי המטיילים הבאים לחגוג ליל הסדר הגדולים בעולם.
ארגון 'יד לאחים' להצלה ממיסיון ומטמיעה ולהנחלת ערכי היהדות.
'תלפיות' סוכנות לביטוח מהגדולות בארץ להחזרי מס.
צפו בקטע מתוך הראיון בשבוע שעבר של מנדי נאבול אצל עדן ועודד>>