מערכת COL | יום כ"ג אדר ה׳תשפ״ג 16.03.2023

קבלו אלפי דולרים, רק תמצאו שידוך: המיזם של נחלת הר חב"ד

יושב ראש "ועד נחלת הר חב"ד" הציג בראיון נרחב להרצל קוסאשוילי, בתכנית "ליל שישי" ברדיו COL, את מיזם השידוכין המיוחד בשכונה, גולל את המצוקה בנושא בחב"ד, ודיבר גם על חשיבות מציאת הפתרונות
קבלו אלפי דולרים, רק תמצאו שידוך: המיזם של נחלת הר חב
צילום ברקע: shutterstock

בנחלת הר חב"ד בקריית מלאכי מתחוללת בשנים האחרונות, ובייחוד בחודשים האחרונים, מהפכה, שעליה מנצח "ועד נחלת הר חב"ד". בתקופה האחרונה הכריז ה'ועד' על מיזם שידוכין פורץ דרך, בשיתוף ארגון "תן יד" בשכונה.

הלילה (חמישי), התארח בתכנית "ליל שישי" בהגשת הרצל קוסאשוילי ברדיו COL, יו"ר ועד נחלת הר חב"ד הרב יצחק בליז'נסקי, וסיפר על המיזם ועל תהודתו.


האזינו לראיון המלא >>


"עד כמה שידוע לנו מצוקת השידוכין היא כלל ארצית וכלל עולמית, אם פעם כשבחור היה מגיע לגיל 19 ההורים היו מתחילים לתת את הדעת היום פתוחים לעולם וזה לא מה שהיה פעם".

סיפר הרב בליזנסקי: "כשאנחנו כ'ועד' נכנסנו לפעילות בנחלה, מיפינו את כל הצרכים של הציבור בנחלה, ועדיין ממפים, וראינו שאחת הבעיות היא שיש הרבה רווקים ורווקות שנופלים בין הכסאות.

"ממה שהבנו הרבה רווקים ורווקות שניסו בשנים מוקדמות יותר לעבוד עם שדכנים שונים, ולא עלתה בידם למצוא שידוך, נכנסו לסוג של ייאוש. לכן החלטנו להכריז על מיזם במטרה לנסות לפתור את זה. המיזם הזה מתאים ונכון לכל מקום בעולם, אבל אנחנו כ'ועד' של נחלה דואגים לנחלה".

יו"ר "ועד נחלת הר חב"ד" פירט את המיזם: "המיזם הוא שאנחנו רוצים לתת תמריץ לכל השדכנים, שאם תשדך בחור מבוגר או בחורה בוגרת תתוגמל ותקבל מלבד דמי השדכנות המקובלים עוד כמה אלפי דולרים וזה יצור זרז בנושא של השידוכין".

הרב בליזנסקי הזכיר את מעורבותו של ארגון "תן יד" במיזם וקרא לציבור כולו לעסוק בנושא השידוכין, הבוער כלשונו.

"מרגישים שיש מצוקה, ולפי הפידבקים שאני שומע אנשים מתרגשים ומרגישים שמחה על כך שכעת מישהו התעורר וחשב על הנושא הזה. רווקים מרגישים שלא שכחנו אותם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.