שניאור דייטש | יום ב' אדר ה׳תשפ״ג 23.02.2023

הטוויסט הבשרי והמרענן שעבר על 'אהרונ'ס' | ביקורת מסעדות

המסעדה המוכרת לירושלמים רבים ולאורחים מזדמנים 'אהרונס' עשתה לאחרונה 'טוויסט' מאוד מעניין, מרענן ובשרי מאוד, כשהפכה למסעדת בשרים יוקרתית בטעמה ובמחירים שווים לכל כיס | אז יצאנו לבדוק
הטוויסט הבשרי והמרענן שעבר על 'אהרונ'ס' | ביקורת מסעדות

הצמד-חמד 'אהרונ'ס' הוא כבר לא רק שם למקום טוב לצאת לאכול ב'ליל שישי'. המסעדה המוכרת לירושלמים רבים ולאורחים מזדמנים עשתה לאחרונה 'טוויסט' מאוד מעניין, מרענן ובשרי מאוד, כשהפכה למסעדת בשרים יוקרתית בטעמה ובמחירים שווים לכל כיס.

בדיוק כמו בתקופת הקורונה, עסקים שלא ידעו להתאים את עצמם לשוק המשתנה במהירות וחדות, נפלו וכואב.

שני השותפים, שניהם אהרון, מקור השם החינני 'אהרונ'ס', קראו טוב את המפה, כשמוקד התחבורה והמסופים עברו לאזור אחר, וסגנון 'הסעדת ההמונים' עבר מן האזור.

לצד מגוון עצום של מנות אוכל מוכן וצולנט בשרי מהביל בליל שישי, במשך כל ימות השבוע קמה פה מסעדה בשרית ברמה גבוהה ביותר.

אל השניים הצטרף השף המוכר בציבור החרדי משה דהן, שאת הנגיעות המקצועיות שלו ניתן לחוש בכל מנה ובכל הגשה ויחד שינו את הקונספט: מכוס הבירה מהחבית ועד המנת קינוח האחרונה. ליגה אחרת.

*

אחרי כל ההקדמה הזאת, החלטנו לקפוץ ולטעום, או לתהות מקרוב. מסעדות בשריות יש הרבה, אבל מסעדה בשרית באיכות גבוהה – זה מה שבאנו לחפש.

כבר בכניסה מורגשת אווירה מצויינת. לצד השולחנות מעץ מהגוני ועריכה יפה, על הקיר מוצב מסך גדול שמקרין קטעי מוזיקה חסידית מגוונת ושקטה, מה שמשרה אווירה נעימה.

 

לצד שבעה סוגי סלטים ברמה גבוהה, חומוס אמיתי עם בשר טחון במרכז וחצילים קלויים נהדרים, מוגש לחם הבית, חם ופריך. לא מומלץ ליטול פה ידיים, כי אחר כך לא יהיה מקום לכל הטוב הזה שמתחיל לזרום לשולחן... טעות ראשונה כבר עשינו. אילו ידענו מראש...

 

לפני הכל, יש בירה טעימה ישר מהחבית. אם שותים לא נוהגים, בשביל זה יש חברים. אבל אם לא נוהגים אז כן שותים. ואם כבר שותים, אז עדיף בירה צוננת ביתית, ישר מהחבית. טעמה טוב, לא צלולה מידי, ככה זה. לא טעם שתמצא בבקבוק בקיוסק השכונתי.

שיפודי הקבב הגיעו לצד נקניקיות טעימות. חגיגה לחיך. מנת כבד עוף על מצע פירה, יותר ממדהימה. הגשה מוקפדת, הכבד צלוי היטב – אך לא שרוף מידי. מנה נדיבה ומפנקת.

 

 

הפרגיות הוגשו בצריבה נכונה ומדוייקת, והשאירו טעם טוב של גחלים 'על האש'. טיבול מעולה, אם כי יכול להיות מודגש פחות. בכל זאת, אנחנו כאן לביקורת.

אם עוסקים אנו במסעדה בשרית, גולת הכותרת חייבת להיות המנה הבשרית האמיתית: צלעות בקר. חגיגה לעיניים ולחיך, מנה פשוט מדהימה.

 

כאן רואים הכי טוב את הנגיעה האישית של השף, משה דהן. העצם מזמינה את הסועד רק 'לשלוף' אותה ופשוט להתענג. א' מחיי'ה.

והקינוח? מה יש לדבר.

 

מכירים את זה שלפעמים מגיעים למסעדה שלכאורה יש בה הכל אבל חסר בה שירות ויחס טוב כי פשוט לא שמים לב אליכם? לא במקרה שלנו. הצוות 'אהרונ'ס' אהרון פישר ואהרון הרשקוביץ, מתייחסים באדיבות ובחיוך וממהרים לתת שירות הכי מנומס ואדיב שאפשר.

אז יצאנו שבעים ומרוצים, ב"ה.
ממליץ בכל פה, כמו שאומרים.

הר חוצבים רחוב המרפא 1, קומת הכניסה. רוצו לטעום בעצמכם! חניה ממול בשפע. 

ותגידו שקראתם ביקורת מסעדות ויפנקו אתכם בקינוח נחמד.

בתיאבון!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.