שניאור דייטש | יום ל' שבט ה׳תשפ״ג 21.02.2023

אחרי הפגישה עם זלנסקי: אדלשטיין ואלקין נפגשו עם השליח

חברי הכנסת יולי אדלשטיין וזאב אלקין שנמצאים כעת בקייב נפגשו עם יו"ר פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה הרב מאיר סטמבלר ועם נציג הפדרציה בישראל לוי אדרעי ושמעו מהם על צרכי הקהילות היהודיות באוקראינה בצל המלחמה
אחרי הפגישה עם זלנסקי: אדלשטיין ואלקין נפגשו עם השליח

חברי הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) וזאב אלקין (המחנה הממלכתי) שנמצאים כעת בקייב נפגשו עם יו"ר פדרציית הקהילות היהודיות באוקראינה הרב מאיר סטמבלר ועם נציג הפדרציה בישראל לוי אדרעי ושמעו מהם על צרכי הקהילות היהודיות באוקראינה בצל המלחמה.

השניים שלוו בשגריר ישראל באוקראינה מר מיכאל ברודצקי, סיפרו כי נדבך חשוב בביקורם זה, נוסף לפגישתם אמש עם נשיא אוקראינה זלנסקי, היה להיפגש עם ראשי הקהילה היהודית במדינה ולשמוע מהם על צרכיהם. אדלשטיין ואלקין אמרו כי למרות היכרותם את עבודת הפדרציה משנים קודמות, הם נדהמו לראות את היקף הפעילות השוטפת בצל המלחמה. השניים הבטיחו כי יפעלו להגברת הסיוע לקהילות היהודיות מטעם מדינת ישראל.

יו"ר הפדרציה השליח הרב מאיר סטמבלר: "שמחנו לקבל את ידידנו משכבר הימים מר אדלשטיין ומר אלקין. שניהם, כילידי אוקראינה מכירים מקרוב את פעילות הפדרציה למען יהודי אוקראינה בשלשת העשורים האחרונים, מוקירים אותה ופועלים למענה כל העת. אנו תפילה כי ביקורם הבא אצלנו יהיה בתקופה של שלום ושלווה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.