מנחם קרביצקי | יום י"ז אייר ה׳תשפ״ג 08.05.2023

חדש! My Line – קו המידע לתקופת ההריון והלידה בואצאפ ובטלפון

הריון ולידה הם ללא ספק אחת התקופות המרגשות והמשמעותיות ביותר בחייה של כל אישה. מטבע הדברים מלווה התקופה זו גם באינספור שאלות, חששות ולבטים: "האם הכל בסדר עם התינוק? האם הכאב הזה הוא ציר? איך מתמודדים עם בחילות? מה אסור לאכול?" זאת רק דוגמה קטנה לחששות שעלולים לצוץ במהלך התקופה.  
חדש! My Line – קו המידע לתקופת ההריון והלידה בואצאפ ובטלפון

המרכז הרפואי מעיני הישועה מגיש את My Line - קו המידע החדש על הריון ולידה בוואצאפ ובטלפון, שנועד לספק לאמהות שבדרך את המידע והתשובות להן הן זקוקות, ברגישות ובמקצועיות. מדובר בלא פחות ממהפכה ופתרון אמיתי עבור נשים ואמהות. אם עד היום היה צורך להסתמך על מידע לא אמין ולא מדויק שעובר מפה לאוזן, מהיום תוכלי לקבל את כל התשובות מכלי ראשון מוסמך ואמין.

My Line מעניק מענה גם בנושאי טופסולוגיה ובירוקרטיה: מידע על החזרים ושירותים שונים, שעות פעילות, נהלי המרכז הרפואי ועוד.

הסיפורים המדהימים שמספרים צוות הקו, מוכיחים כמה קו מסוג זה הוא שירות נחוץ וקריטי לתועלת הציבור. זה מתבטא בפרטים הקטנים ביותר, כמו הפניה לקורס הכנה ללידה שעוזר לכך כך הרבה זוגות לעבור את התקופה הזאת מתוך ידע וביטחון. 

שעות פעילות הקו הם החל מ- 8:00 בבוקר ועד 12:00 בלילה, כאשר מ- 20:00 בערב המענה מיועד לשיחות דחופות. בכל מקרה יועצות הקו חוזרות לכל שיחה, עוד באותו היום או לכל המאוחר ביום למחרת. מטרת הקו להעניק מידע נגיש, אמין ועדכני בנושאי שירות והוא לא משמש למתן ייעוץ רפואי או פניה למוקד רפואי. בכל מקרה של שאלה לגבי קבלת טיפול ו/או שימוש בתכשיר רפואי יש לפנות לקבלת חוות דעת של רופא מוסמך.

אז אם גם לך ישנם חששות או שאלות לגבי מסע ההיריון והלידה, התקשרי עוד היום לקו המידע להריון ולידה של המרכז הרפואי מעיני הישועה, תיהני מייעוץ ותמיכה של מומחים ותהיי בטוחה שאת ותינוקך נמצאים בידיים הטובות ביותר.

כתבי לנו עכשיו לחצי כאן>>> 
או התקשרי *5571 ושיהיה רק בשמחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.