מנדי ברגר | יום כ"א שבט ה׳תשפ״ג 12.02.2023

המענה לחסיד שתרם 470 כגימטריא הרבנית חיה מושקא

בכ"ב שבט ה'תש"נ, שחלה בשבת פרשת יתרו, נשא הרבי נשיא דורנו שיחה מיוחדת ובה אמר בין היתר: “כדאי להוסיף ולהרבות בצדקה בקשר עם היארצייט, ומה טוב – במספר ע”ת (470), גימטריא דשם הנפטרת. וכל המרבה הרי זה משובח – לא רק “עת” • בימים אלו יוצאים ב'אור חיה' בימי השותפות השנתיים, וקוראים לקהל החסידים לתרום לפעילות העניפה סך של 470 שקלים לע"נ הרבנית, ובגימטריא של שמה כבקשת הרבי
המענה לחסיד שתרם 470 כגימטריא הרבנית חיה מושקא

בכ"ב שבט ה'תש"נ, שחלה בשבת פרשת יתרו, נשא הרבי נשיא דורנו שיחה מיוחדת ובה אמר בין היתר: “כדאי להוסיף ולהרבות בצדקה בקשר עם היארצייט, ומה טוב – במספר ע”ת (470), גימטריא דשם הנפטרת. וכל המרבה הרי זה משובח – לא רק “עת” מטבעות קטנות, מטבעות של נחושת, אלא “עת” מטבעות גדולות . . ועד למטבעות של זהב, כפי שמצינו בנדבת המשכן וכו'".

בהמשך לכך, במענה שפורסם לאחרונה, כתב העסקן החב"די ר' חנינא שפערלין לרבי בערב כ"ב שבט "הנני נתן בזה סכום של 470 דולר לצדקה – בגי' על השם, לעילוי נשמת הרבנית הצדקנית חי' מושקא ע"ה".

הרבי ענה על המכתב בכתב ידו הק': "וגדול זכות צדקה בכלל ובפר(ט) וכו'".

בימים אלו יוצאים ב'אור חיה' בימי השותפות השנתיים, וקוראים לקהל החסידים לתרום לפעילות העניפה סך של 470 שקלים (ניתן לפרוש את התשלום), לע"נ הרבנית, ובגימטריא של שמה כבקשת הרבי.

ב'אור חיה' אומרים: "אנו מוסד הלימודים הגדול ביותר בארץ הקודש שנקרא על שמה של הרבנית חיה מושקא ע"ה, ופועל ברוחה לחינוך בנות אנ"ש ולפעילות נרחבת גם עם נשות חב"ד ועם נשים מכלל המגזרים".

ב'אור חיה' לומדות כיום 450 בנות במסגרות שונות – סמינר לבנות, מדרשיה לבעלות תשובה, מחלקה לדוברות רוסית ולפליטות מאוקראינה ומחלקה לדוברות צרפתית.

כ"ב שבט? אור חיה!

לתרומות - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.