מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשפ״ג 05.02.2023

300 חיילים התייצבו: שבת קעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד • צפו

כ-300 חיילי גן ישראל "צבא הרבי" לוד שבתו בשבת האחרונה בקמפוס ישיבת תות"ל המרכזית לוד, לשבת אחדות שנתית, לה ציפו כבר תקופה ארוכה • COL מגיש סיקור ותיעוד
300 חיילים התייצבו: שבת קעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד • צפו
צילום: מוטי בן יוסף

שבת אחים גם יחד, עם תחושת אחדות ורעות, התוועדו החיילים עם המפקדים והמרכזים, ניגנו ניגונים חדשים שלמדו, השתתפו בתוכניות מרתקות, והתפללו בחיות מיוחדת.

במהלך כל השבת, שהיתה בסימן “דירה להשם בתחתונים”, כפי שביאר הרבי בשיחות הקודש לילדים, התקיימה תחרות מאתגרת בין שלושת האוגדות 'מצוות, תפילה, לימוד תורה', להן חולקו משתתפי השבת. במסגרת התחרות, קיבלה כל סיירת ניקוד. ולבסוף אף נבחרה הסיירת המצטיינת, בהתאם להנהגתם המופתית.

לאחר תפילת ערבית בחיות חסידית ובכוונה שנשמעה בעוצמה ברחבי שכונת חב"ד, ירדו החיילים אל חדר האוכל של הישיבה. חדר האוכל היה ערוך כיד המלך ומסודר לפי מיקומי הסיירות. אנשי הצוות הלוגיסטי התמימים יעקב כהן, חיים ירט, שולם שטרסברג, שמואל עיני, ניהלו בכישרון רב את כל ענייני הלוגיסטיקה בהכנות ובמהלך השבת.

במהלך הסעודה התוועד עם החיילים המשפיע הרה"ח הרב זעליג אלטוהיז ממשפיעי הישיבה. החיילים האזינו בקשב רב לדברי משפיע השבת ויצאו עם תובנות רבות בנוגע לתפקוד חיילי 'צבאות השם' ביום יום.

לאחר"כ השתתפו החיילים בתכנית מיוחדת בניהולם של המרכזים המסורים התמימים יהודה אריה ענקי, אריק שטרן, ישראל יפרח, אבינועם ליניאל, שעמלו רבות למען תכניות יחודיות עבור חיילי גן ישראל.

בשעת רעוא דרעוין התקיים סדר ניגונים עוצמתי עם מנהל הקעמפ הרב יהודה בן חיים, החיילים ישבו ונגנו ניגוני געגועים, כשלבסוף הקצב מתגבר, ניגוני שמחה מרוממי נפש מתנגנים, ומאות החיילים פוצחים בריקוד סוער 'גן ישראל הוא מחננו'...

במוצאי השבת התקיים מעמד ה’באנקעט’ העוצמתי. את המעמד פתחו הגנרלים שסיכמו את השבת המיוחדת התמימים שרגא מלך קעניג, שמואל מוסקוב, מנחם מענדל ברנע, שרגא מלך קפלן, שולם ריבקין, וקרא לחיילים לקחת איתם את כל מה שלמדו, בפרט בעניין נושא השבת. כמו כן נשאו דברים המרכזים. קצין הלימודים של השבת הת' יענקי קוט חילק את תעודות מצטייני השבת והכריז את הסיירת המצטיינת ואת האוגדה המנצחת ואז החל הוידאו לקול תשואות החיילים. גם הוא בנושא השבת.

סעודות השבת היו טעימות ומשביעות, בשפע רב, ובמגוון טעמים. התודה והברכה לרב שמעון ישעיהו, על מסירותו וסיועו בחפץ לב.

השבת התקיימה בקמפוס ישיבת תות”ל המרכזית לוד, באדיבות הנהלת הישיבה – הרב מנשה חדד, הרב שלום דובער חדד, הרב מנחם קעניג, הרב יוסף יצחק בוטמן, הרב מנחם ישעיהו.

תודה מיוחדת לסגן ראש העיר מר יוסי הרוש על כל עזרתו למען הפקת השבת ולמען הפעילות המבורכת השנתית של 'גן ישראל - לוד'.

על ניהול השבת עמלו חברי הנהלת גן ישראל לוד הרב יהודה בן חיים והתמימים זלמן בוטמן ויוסי קעניג.

תודות להנהלת מתנ"ס חב"ד בלוד הגב' אריאלה יורקוביץ והגב' רויטל תעיזי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.