מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשפ״ג 05.02.2023

נחשפה צוואתו של זקן רבני חב״ד הגה״ח הרב שמעון אליטוב ע״ה

שבוע וחצי לאחר פטירתו, נחשפה צוואתו הרוחנית של הגה"ח הרב שמעון גד אליטוב ע"ה, מחשובי וזקני רבני חב"ד בארה"ק, חבר מועצת הרבנות הראשית ראש ישיבת 'עוז מאיר' שהקים עולה של תורה בארה"ק ובחו"ל והתווה דרך לרבים • הצוואה ובה הדרכות רוחניות לבני משפחתו ותלמידיו ממשיכי דרכו, מתפרסמת כעת, לאחר תום ה'שבעה' לפטירתו, כוללת הבטחה שמיימית מפליאה • מובאת כאן ב-COL לראשונה
נחשפה צוואתו של זקן רבני חב״ד הגה״ח הרב שמעון אליטוב ע״ה
הגה"ח הרב שמעון גד אליטוב. צילום: עזרא לנדאו

שבוע וחצי לאחר פטירתו, נחשפה צוואתו הרוחנית של הגה"ח הרב שמעון גד אליטוב ע"ה, מחשובי וזקני רבני חב"ד בארה"ק, חבר מועצת הרבנות הראשית, ראש ישיבת 'עוז מאיר' שהקים עולה של תורה בארה"ק ובחו"ל והתווה דרך לרבים.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, נכדים ונכדות ההולכים בדרך הסלולה, מהם בשליחות הרבי ובשליחות החינוך והפצת המעיינות חוצה.

תלמידים כבנים: הותיר אחריו מאות ואלפים בארץ ובחו"ל, תלמידיו וממשיכי דרכו, ורבים משלוחים חב"ד בכל אתר ואתר שסייע להם בגלוי ובסתר להגדיל תורה ולהאדירה הן בתפקידו הרבניים וכראש ישיבה במשך שנים רבות, והן בשבתו על כס חבר הרבנות הראשית לישראל.

הצוואה כוללת שורת הוראות רוחניות מחזקות, ומבוססת על הוראות רבותינו נשיאנו הקדושים, תקנות הקודש של הרבי בלימוד השיעורים הקבועים, התחזקות 'בין אדם למקום' וכן בענייני 'בין אדם לחברו', הרחקות מכל אבק לשון הרע, הארת פנים לכל אדם, להשתדל להגיע לשמחות של בני משפחה ועוד ועוד.

הרב אליטוב זצ"ל מדגיש בצוואתו הרוחנית, כי "הבסיס לכל פעולה היא ההתקשרות לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו... תמיד העדפתי את כרמי שלי בתוככי אנ"ש על פני כל הצעה לעבוד ולפעול בכרמים אחרים..."

עוד מוסיף הרב שמעון אליטוב בצוואתו: "לחנך את כל הצאצאים ללכת בדרך הסלולה לנו מרבותינו נשיאנו ולא לסור ממנה כלל, כי היא הדרך העולה בית ק-ל. להתחזק בהתקשרות לרבותינו נשיאנו, לא על ידי סיסמאות ועניינים שאין בהם ממש אלא על ידי לימוד תורתו ובעיקר ללמוד את המאמרים והשיחות ולדבוק בכל אחד ממילותיו הק' של הרבי".

ויש גם הבטחה גדולה: "בכל מקום שלא אהיה אמשיך להתפלל שמזלכם יאיר ותזכו לכל טוב גשמי ורוחני. מבטיח אני שכל מי שיבוא להשתטח על ציוני ויאמר משנה או פרק תהילים לע"נ, אשא את תפילותיו במקום שבו אהיה ואפעל בכל כוחי להשפיע עליו ישועה וברכה".

את הצוואה מסכם הרב שמעון אליטוב זצ"ל במכתבי קודש שקיבל מהרבי, ו"יש בהם מן ההוראה בעבודת ה' לדורות ואף נוגע לכל אחד ואחד מהצאצאים".

הוא חותם: "ע"ז באתי על החתום היום ו' אייר תש"פ, בברכה לאריכות ימים ושנים טובות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.