מנדי ברגר | יום י"ד שבט ה׳תשפ״ג 05.02.2023

מה ביקש הראשל"צ מהתלמידים בביקורו בישיבה בקרית גת?

אמש ביקר הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, בישיבת תומכי תמימים קרית גת • בביקורו ניפגש עם ראש הישיבה ורב העיר קרית גת הרב משה הבלין וביחד עם ראש העיר אבירם דהרי • הרב הראשי שיבח את התלמידים ועודד להמשיך ולסיים עוד ועוד חלקים בתורה
מה ביקש הראשל

אמש (מוצאי שבת קודש) ביקר הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א, בישיבת תומכי תמימים קרית גת.

בביקורו ניפגש עם ראש הישיבה ורב העיר קרית גת הרב משה הבלין וביחד עם ראש העיר אבירם דהרי, צעדו להיכל הישיבה הגדולה, ולקול שירה אדירה של מאות התלמידים נכנסו לבית המדרש אל שולחן הכבוד.

הרב הראשי נשא דרשה מיוחדת על כוחה של לימוד התורה שנאמר עליה כי היא מתשת את כוחו של האדם, ולאידך ראינו סיפורים מדהימים על גדולי התורה ובפרט מיעקב אבינו שלמד תורה 14 שנה בבית שם ועבר ולאחר מכן הסיר את האבן הגדולה מעל פי הבאר ללא כל מאמץ. הראשל"צ אמר כי, זה ללמדנו שאת כל הכוחות הם השקיעו בתורה ועל כן תשה כוחם, אמנם הם שמרו על בריאותם וכוחם וכשהיה צורך הם גילו גם שם את הכוחות האדירים בזכות ובכוח התורה הקדושה.

צפו:

 

כמו כן עודד הרב הראשי את לימוד התורה ביחד עם ההלכה ובפרט מלימוד השולחן ערוך של אדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד, במיוחד כהכנה ראויה ליציאה לשליחות בעולם, אשר יש בצורך לדעת את האסור והמותר בצורה הטובה ביותר.

הרב הראשי שיבח את התלמידים בהזכירו את האירוע שנוכח בו בשנה שעברה, בסיום הש"ס של אחד הבחורים בישיבה, ועודד להמשיך ולסיים עוד ועוד חלקים בתורה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.