מנדי ברגר | יום ט' שבט ה׳תשפ״ג 31.01.2023

נדחה לט"ז אדר: השופט דחה את גזר דינה של השליחה מוילנא

אתמול (ב') בשעות הבוקר המוקדמות היה אמור להתקיים משפטה של השליחה מוילנא שבליטא, מרת נחמה דינה קרינסקי, רעייתו של שליח חב"ד הרב שלום בער קרינסקי • בדיון קבע בית המשפט, כי גזר הדין יידחה ליום ט"ז באדר • עו"ד ששכרה משפחת השלוחים הוא זה שהצליח להביא לדחיית המשפט • במסכת תענית כתוב, כי מי שיש לו משפט עם הגויים רצוי לקיימו בחודש אדר, מאחר וכתוב במגילת אסתר: "והחודש אשר נהפך להם מיגון לשמחה"
נדחה לט
צילום: גוגל מפות

אתמול (ב') בשעות הבוקר המוקדמות היה אמור להתקיים משפטה של השליחה מוילנא שבליטא, מרת נחמה דינה קרינסקי, רעייתו של שליח חב"ד הרב שלום בער קרינסקי.

בדיון קבע בית המשפט, כי גזר הדין יידחה ליום ט"ז באדר.

עו"ד ששכרה משפחת השלוחים הוא זה שהצליח להביא לדחיית המשפט.

כאמור, מרת קרינסקי מואשמת בימים אלו בבית המשפט כי בית הספר חב"ד בניהולה, נסגר בשנת 2017 בשל ניהול כושל, העלמת מס והסתרת מידע והיא עלולה להישלח לכלא, כך עפ"י טענות התביעה והחוקים במדינה.

במכתב שפרסם השבוע, קורא הרב לוי יצחק רסקין מרבני חב"ד בלונדון בריטניה, לתמוך במשפחה ובסיוע הכלכלי להוצאות המשפט. "אני מכיר היטב את עבודתם ומסירות הנפש המדהימות של הרב שלום בער והרבנית נחמה דינה קרינסקי. במשך 28 שנים הם פועלים ללא לאות לטובת הקהילה היהודית בליטא", כותב הרב רסקין.

"לרוע המזל", הוא מציין, "במהלך השנים היה קשה להשיג כספים שלא באשמתם והם פיגרו בתשלום מסים. כעת, מואשמת הרבנית נחמה דינה בתכנון מכוון מלכתחילה עד לחידלון תשלום מיסים ועומדת בפני עונש מאסר אפשרי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.