| יום ט"ז טבת ה׳תשפ״ג 09.01.2023

בשורה מהפכנית: קורס היברידי להכשרת והשמת שוחטים

לראשונה: מקצוע השחיטה והשמה מובטחת בנוחות המקסימלית! המחסור החריף בשוחטים חסידיים הביא את 'למען ילמדו' להרחיב את לימודי השחיטה גם באון-ליין, כאשר הלימוד העיוני יתקיים במתכונת למידה מרחוק, והלימוד המעשי יתבצע בסמנריון מרוכז ומהיר.  
בשורה מהפכנית: קורס היברידי להכשרת והשמת שוחטים

לאחר שני קורסים מוצלחים ובוגרים שהם כבר שוחטים מן המנין המתפרנסים בכבוד, זה הזמן להצטרף להצלחה. להצטרפות לחץ כאן
שימו לב: שלוחים המתעדים לצאת לשליחות בחו"ל, זאת ההזדמנות שלכם.

בשנים האחרונות ישנו מחסור חמור בצוותות של שוחטים חסידי חב"ד ליובאוויטש. כל הנתונים מראים על התפתחותה והתעצמותה של חסידות חב"ד ברחבי ארצנו הקדושה, ולצד זאת התרחבות מעגל המהדרים והמודעים לחשיבות צריכת בשר ועוף אך ורק מ'שחיטת ליובאוויטש'. אך דא עקא, שלעומת זאת מעגל השוחטים לא גדל או גדל בקצב איטי למדי לעומת הצורך הדחוף והמיידי, הקריטי והאמיתי...

קורס שחיטה של 'למען ילמדו', "זה הפיתרון!" "זה מיזם מבורך ונצרך מאין כמותו! כל מי שילמד ברצינות בקורס הזה – בוודאי ובלי שום ספק שתהיה לו עבודה רבה, יומיומית, בשטח השחיטה וכמובן יכולת לפרנס את משפחתו בכבוד. המשחטות כמו-זועקות וקוראות לכח אדם איכותי לבוא ולמלא את השורות בשוחטים יראי שמיים, לומדי חסידות, מקפידים על קלה כבחמורה...!.

אומר הרב ישראל מעל, ראש מכון 'למען ילמדו'. "פנו אלינו כמה גורמים על מנת שנקים את הפרוייקט הגדול הזה של קורס השוחטים. ואנו בלמען ילמדו אכן החלטנו להירתם לענין, והתווינו מסלול מיוחד תוך היועצות עם גורמים רבים, רבנים ושוחטים ותיקים, על מנת לתת את ה'טופ' ברמה הכי גבוהה לאברכים יראי-שמיים שמעוניינים להיות שוחטים". אז אם אתה רואה את עצמך כשוחט בעתיד לחץ כאן

כמתכונת הרף הגבוה של תכניות הלימודים ב'למען ילמדו' – כך נעשה גם בקורס השחיטה: מתוך כל ספר 'שמלה חדשה' שנכתב לפני כמאתיים שנים ואותו נוהגים השוחטים בכל מקום ללמוד ולשנן - נבררו הסימנים הספציפיים שמשמשים את השוחט בעבודתו בקודש, הספר עבר עימוד מחדש מאיר עיניים, בתוספת פסקי אדמו"ר הזקן באיזהו מקומן כמו גם מנהגי חב"ד בפועל בעת ולאחר השחיטה, והוא משמש הבסיס לחומר הלימודים בקורס.

כל אחד מהלומדים עובר תהליך מיוחד בו הוא לומד את ההלכות מתוך ספר יחיד מסוגו בהוצאת 'למען ילמדו', משתתף בשיעורים המלווים במצגות בנויות לתלפיות, ברורות ומאירות; חוזר על חומר הלימודים ומשננו הדק היטב; ועומד בכור הבחינה בלימודי ה'תיאוריה' ההלכתית אצל הגאון החסיד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, רב קהילת חב"ד אלעד, שידיו רב לו בבחינת תלמידים בדיני 'איסור והיתר' בכלל ובהלכות שחיטה בפרט.

כאן המקום להאיר זוית ייחודית של המצגות בקורס זה: בעוד לומדי השחיטה בעולם כולו לומדים את ההלכות מ'שמלה חדשה' תחילה ברמה התיאורטית בלבד, ורק לאחר מכן נחשפים למציאות בשטח, הרי שהלומדים ב'למען ילמדו' כבר בשלב הלימוד הראשוני, לומדים עם מגיד השיעור במצגות כיצד הדברים נראים בשטח: סרטונים, תמונות, תרשימים והמחשות המביאות את הלומד להכרה והבנה מליאה כיצד הדברים אכן מיושמים, בדוגמאות שונות מתוך הניסיון של שוחטים ותיקים.

אף שלב הלימוד המעשי נעשה בהשקעת מחשבה מיוחדת מתוך מטרה להיות ברף המקצועי הגבוה ביותר: על מנת שהמתלמד יחוש ביטחון-עצמי אמיתי בהעמדת הסכין, יקבל פרקטיקות שמיוחדות רק לו ולסגנון אחיזתו, בהשחזתו כראוי ובדיקתו מכל פגימה – הלימוד המעשי נעשה בקבוצות קטנות של שלוש-ארבע לומדים, ובתיאום מיוחד עם השוחט הרה"ח אסף לוי, שמלווה כל אחד ברגישות וביחס אישי נעים, כדי להבטיח את הצלחתו האישית של כל אחד מהמשתתפים.

"עם סיום הקורס, המצטיינים במבחנים ההלכתיים והמעשיים מקבלים התחייבות מצידנו להשמה בפועל בשחיטה במשחטות ידועות ומוכרות, יום יום, וכולל ובמיוחד בשחיטות המיוחדות של רבני חב"ד ליובאוויטש וצוותי השוחטים שלהם ברחבי הארץ" חותם הרב ישראל מעל. "כלומר, ששוחט שמסיים את הקורס כראוי – מובטחת לו בע"ה עבודה עם פרנסה בריווח לו ולבני ביתו. בוגרי המחזור הראשון כבר עובדים הלכה למעשה במשחטות, והוא הדין לבוגרי המחזורים הבאים עלינו לטובה".

לכל הפרטים על קורס שחיטה לחץ כאן

ליצירת קשר בטל': 0587709395

 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.