מנדי ברגר | יום י"א טבת ה׳תשפ״ג 04.01.2023

הספריות החדשות עם אלפי הספרים החלו להגיע לבתי חב"ד

לאחר היוזמה וההבטחה של הרב משה קוטלרסקי בכינוס השלוחים האחרון לדאוג ל-360 שלוחים ובתי חב"ד בגלובוס לספריות מלאות בספרי קודש, עבור הקהילות היהודיות ברחבי תבל, החלו לקבל השבוע ראשוני השלוחים שזכו בהגרלה, את משלוחי הספרים 
הספריות החדשות עם אלפי הספרים החלו להגיע לבתי חב

לפני כחודש וחצי, בכינוס השלוחים האחרון, הכריז יו"ר הכינוס וסגן יו"ר ה'מרכז לענייני חינוך', הרב משה קוטלרסקי, על יוזמה חדשה בה יזכו בתחילה 180 שלוחים ובתי חב"ד מרחבי תבל בספריות חדשות מלאות בספרי יהדות, ולאחר מכן יתווספו עוד 180 שלוחים, כאשר סה"כ - ישלחו 360 ספריות לנקודות וקהילות יהודיות בעולם. 

השבוע החלו ראשוני השלוחים לקבל את המשלוח עם ארגזי הספרים הרבים, כאשר מדובר במעל 40,000 ספרים בסך-הכל ל-180 שלוחים הראשונים שזכו בחבילה. 

כזכור, COL פרסם שביום פתיחת "כינוס השלוחים" נערכה הגרלה ע"י ה'מרכז לענייני חינוך', הגרלה לבחירת מאה ושמונים השלוחים שיקבלו את החבילות המוכנות של מאתיים ועשרים ספרים כל אחד.

"הרבי לימד אותנו שגישה לספרי תורה חיונית לכל קהילה יהודית, בדיוק כפי שכל עיר זקוקה לרופא ואנשי מקצוע אחרים כדי להיות ראויים למגורים", אמר הרב קוטלרסקי.

הזוכים בהגרלה הן שלוחים בלמעלה משלושים מדינות בעולם שעדיין אין להן ספרייה קהילתית משלהן. בזוכים: 139 שלוחים מארצות הברית, 9 מישראל, וכן, גם אחד מזמביה.

ב'מרכז' התאימו את הספרים עבור כל שליח, כך שיתאימו לשפה המועדפת על הקהילה המקומית, כולל צרפתית, ספרדית ורוסית. בנוסף, השלוחים קיבלו אפשרות להתאים אישית את סוג הספרים שלהם כך שיפנה לילדים, בני נוער או מבוגרים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.