מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשפ״ג 04.12.2022

עשרות בעלי עסקים מנחלת הר חב"ד השתתפו בסדנא מיוחדת

עשרות חסידי חב"ד השתתפו בסדנה מרתקת בנושא שיווק דיגיטלי לעסק ביוזמת מיזם "פרנסה בהרחבה" של אגודת חסידי חב"ד ו"ועד נחלת הר חב"ד" • מטרת הסדנה להעניק למשתתפים ארגז כלים מקצועי ושימושי איך לשווק את העסק שלהם במקצועיות וביעילות בעולמות הדיגיטל • בקרוב: סדנאות נוספות בתחומי השיווק
עשרות בעלי עסקים מנחלת הר חב
תמונה: באדיבות המצלם

ערב מרתק התקיים בשבוע שעבר בקהילת נחלת הר חב"ד: סדנה מרתקת בנושא שיווק בדיגיטל, הכולל בתוכו את כל התחומים הדיגיטליים השונים.

הסדנא נועדה לתת לבעלי עסקים/עצמאים/משווקים מהציבור החב"די, כלים פרקטים איך להשתמש נכון בתחום הדיגיטל, על מנת לעלות את מכירותיהם ומשכורתם במקצועיות וביעילות.

הסדנאות נמסרו על ידי מר אהרון גפני, מנכ"ל חברת vision, המומחה בתחום הדיגיטלי ובתחום השיווק.

על היוזמה המבורכת מופקדים "ועד נחלת הר חב"ד" ומיזם "פרנסה בהרחבה" אשר תחת "אגודת חסידי חב"ד". המיזם שם לו למטרה להעלות את רמת השכר בחב"ד, אם זה בין היתר על ידי מתן עזרה לבעלי עסקים/עצמאים/משווקים מהציבור החב"די, להגדיל את הכנסותיהם באמצעות אפשרויות הדיגיטל השונות ועוד.

יו"ר אגודת חסידי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר ל-COL: "העזרה לבעלי עסק בקהילות אנ"ש חשובה לנו מאוד, רואים שהמיזם תופס תאוצה וברוך השם פועל רבות בתוך קהילות חב"ד בארץ ומגשים את ייעודו להבאת פרנסה בהרחבה בגשמיות ממש, בתבונה, ברגישות ובמקצועיות".

הרכז הארצי ר' שלום רוזן מוסר: "המיזם מקפיד לעבוד וליצור שיתופי פעולה עם הארגונים בעלי הניסיון שכבר מקומיים, שהופכים שותפים פעילים במיזמים של 'פרנסה בהרחבה'. ועל כך תודתנו לוועד נחלת הר חב"ד שעושה לילות כימים למען הקהילה".

בקרוב: סדנאות נוספות בתחומי המיתוג והשיווק. עולם הדיגיטל הינו רחב וכולל בתוכו הרבה, ועל כן יפתחו מספר סדנאות, כשכל אחת נוגעת בתחום אחר מהעולם המרתק הזה.

בעל עסק או כל אחד המעוניין להעשיר את הידע המקצועי שלו בנושא, על מנת לגדול ולהתפתח, יוכל לבחור במסלול הסדנאות בו הוא מעונין ולהנות מתוכן איכותי, מקצועי ומעשיר בחינם.

להצטרפות לסדנאות השונות: לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.