יום כ"ז חשוון ה׳תשפ״ג 21.11.2022

החזיק ס"ת ובכה מהתרגשות: שמחת תורה כפול 36

רגע השיא של הבאנקעט המרכזי בכינוס השלוחים אמש, כשהרב משה קוטלרסקי יו"ר הכינוס, נשא אחד מ-36 ספרי התורה שזה עתה נסתיימה כתיבתם, רקד ובכה מהתרגשות • סיקור מיוחד, גלריה של צלם COL לכינוס שניאור שיף, ולקטעי הוידאו המרגשים
החזיק ס
צילומים: שניאור שיף, שליח COL לכינוס

במלוא העוצמה: 6,5000 שלוחים נעמדו על רגליהם, ששו ושמחו בשמחת התורה, כפול 36: ספרי התורה המיוחדים יישלחו לשלוחים בעולם שאין להם ספרי תורה בקהילותיהם.

כינוס השלוחים השנה, שנת 'הקהל' תשפ"ג, מגיע לאחר שנות הקורונה, בהן אמנם התקיים כינוס שלוחים מסורתי, אך במתכונת מצומצמת יותר. בשיאה של הקורונה, הכינוס נערך באמצעות ה'זום' ובשנה שעברה לא נערך כלל הצילום הקבוצתי, תמונה שמסמלת יותר מכל את מעצמת השליחות שהרבי הקים בכל רחבי תבל.

השנה, נראה כי השלוחים ותומכיהם גדשו את הכינוס בהיקף גדול יותר מתמיד, כמו גם השמחה הגדולה והתנופה ביתר שאת וביתר עוז של כל מפעל השליחות.

מזכיר הרבי ויו"ר המל"ח הרב יהודה קרינסקי הזכיר זאת אמש כשדיבר אל השלוחים בבאנקעט, וסיפר כי ברגע נתון ממתינים כמאה שלוחים(!) כדי לצאת לשליחות חדשה בכל נקודה על פני הגלובוס.

בכל שנה בשנה, ה'ראל קאל' הוא אחד מרגעי השיא של כינוס השלוחים בתום מעמד הבאנקט המסורתי שחותם כמדי שנה את הכינוס. הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לענייני חינוך עובר כל יבשת, ומדינה בעולם, ומצדיע לשליח המקומי באותו יעד לפי שם המדינה. רגע השיא של המעמד כשהוא מסתיים בריקוד חסידי עוצמתי לקול ניגון ר"ח כסלו, שקהל האלפים רוקד.

השנה היתה 'קפיצת מדריגה' במעמד המיוחד שחתם את הבאנקעט: סיום 36 ספרי תורה שיקבלו אותם שלוחים שאין להם ספרי תורה במקומות שליחותם, לפי הגרלה.

יו"ר הכינוס ויוזם הפרוייקט, הרב משה קוטלרסקי – שה' יתברך יתן לו רפואה שלימה – נשא נאום מרגש מאוד בפתיחת הבאנקעט, שתוכנו היה – ממשיכים במשימה של הרבי והרביים הקדושים מבלי להתפעל – עד להבאת הגאולה תיכף ומיד ממש.

הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו, כובד ראשון לשאת דברים, הזכיר שהוא עצמו לוחם למען תיקון חוק 'מיהו יהודי' מזה זמן רב וברך את הרב קוטלרסקי ברפואה שלמה, וכן לרפואת רעייתו (של הרב לאו הזקוקה לרפואה) וקרא פרק תהילים.

מעבר למאמציו של הרב קוטלרסקי להשתתף בכינוס וגם להנחות את הבאנקעט כפי שנהג מימים ימימה, הוא ניהל את המעמד בצורה מעוררת השתאות. ברגעים המרגשים, כשכל 6,500 השלוחים ותומכיהם נעמדו לרקוד 'שישו ושמחו בשמחת תורה' כשספרי התורה בידי השלוחים הנרגשים, הרב קוטלרסקי החזיק באחד מספרי תורה, רקד, ובכה מהתרגשות.

כִִּי הִיא לָנוּ עֹז וְאוֹרָה.

צפו בגלריית תמונות של צלם COL לכינוס שניאור שיף, ולקטעי הוידאו המרגשים:

 

 

 

 

 

 

 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
רפואה שלמה
כ"ז חשוון ה׳תשפ״ג
לרבי משה היקר רפואה שלמה בעזרת השם בקרוב ממש
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.