מערכת COL | יום ט"ז חשוון ה׳תשפ״ג 10.11.2022

משברים קיצוניים ואתגרים: התכנית מוקדשת לכינוס השלוחים

תוכנית 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי, מוקדשת לכינוס השלוחים העולמי שיתחיל בשבוע הבא בניו יורק • המרצה בסדנאות על משברים קיצוניים בעולם שמשפיעים ישירות על עבודת השליחות, השלוחים הצעירים שיוצאים לאתגר חדש בזמביה שבאפריקה, והשליח הוותיק מאיטליה, שדווקא השנה לא יוכל להשתתף בכינוס העולמי • פרשת הברית: השליח הראשי בבלגיה יספר על שתי בריתות מרגשות ביממה האחרונה • וגם: השליח הוותיק בירוחם ישתף על התמודדויות בימי בראשית • רדיו ליל שישי
משברים קיצוניים ואתגרים: התכנית מוקדשת לכינוס השלוחים

תוכנית 'ליל שישי' בהגשת הרצל קוסאשוילי, תשודר הערב (חמישי) כאן ב-COL, החל מהשעה 21:00.

אלו הכותרות:

הערב בתוכנית שמוקדשת לכינוס השלוחים העולמי שיתחיל בשבוע הבא בניו יורק, נשוחח עם עו"ד ורואה חשבון ד"ר שלמה נס, שירצה ביום הסדנאות בכינוס בשבוע הבא בפני אלפי שלוחים על כלים פרקטיים לניהול משברים והיערכות לטלטלות בארגונים גדולים. "מצבי משבר כמו הקורונה והמלחמה בין אוקראינה לרוסיה הם חלק מהחיים וצריך לדעת להיערך גם לתרחישים קיצוניים כאלה שמשפיעים ישירות על עבודת השליחות" הוא אומר.

בהמשך יהיה כאן השליח הטרי והצעיר הרב מענדי הרצל שיוצא עם רעייתו ובנו שנולד לא מכבר, לשליחות בעיר לוסקה בירת זמביה שבאפריקה. הוא יספר על השליחות כאידאל עליו גדל כילד וכנער וגם על הקהילות היהודיות שחיו במקום לפני שנים ועל אתגרי השליחות החדשים במרכז אפריקה.

עוד נשוחח עם הרב מנחם לאזאר מרומא שבאיטליה, שהשנה בשל לידת בתו לפני מספר ימים ובעיקר בגלל אתגרי השליחות לפני חג החנוכה, לא יוכל להשתתף בכינוס השלוחים העולמי. "בחסדי שמים הצלחנו להאיר בשנה שעברה לראשונה את הקולוסיאום המפורסם ברומא, והשנה אנו מקווים שנוכל להדליק חנוכיה קבועה ולהאיר במהלך כל ימי החג במקום יותר קרוב לסמל הרומאי המפורסם.

את סבב השלוחים נמשיך עם הרב שבתי סלבטיצקי, השליח הראשי בבלגיה, שיספר על שתי בריתות מרגשות שהתקיימו בקהילה באנטוורפן ביממה האחרונה, וגם, יחשוף מענה מיוחד שקיבל מהרבי בלמ"דים בנוגע לדחיית ברית למי שאינו נימול. וגם, מה הטיפ שהיה נותן כשליח וותיק לאברך צעיר שרוצה לצאת לשליחות?

לאחר הפוגה ארוכה, יהיה כאן ר' מנדי ברונפמן שיסקור את המהדורה החדשה של הספר 'עבודת הקודש' שהוציא לפני 28 שנה הספרן בספריית ליובאוויטש הרב שלום-בער לוין. הספר מביא התכתבויות של הרב לוין עם הרבי ומענות והוראות של הרבי בכתב יד לשלל עניינים בהם עסק בזמנו הרב לוין.

לסיום, שליח הרבי בירוחם – הרב חיים וולף, ששוהה עם אחיו לרגל שמחה משפחתית בפריז, יספר על תחילת דרכו בשליחות בראשית שנות הנו"נים, והוא גם יבחר את ניגון השבת שלו שיחתום את התוכנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.