COL | יום ד' תשרי ה׳תשפ״ג 29.09.2022

בישיבת תות"ל ברינוא סיכמו תשפ"ב בחלוקת תעודות ופרסים

חגיגת חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי שיעורי ב' וג' בישיבה קטנה בברינוא שבצרפת, אשר השתתפו במבצעי לימוד שהתקיימו במשך שנת תשפ"ב החולפת • שני תלמידים אף שיננו את כל התניא בע"פ
בישיבת תות

ביום ראשון ט''ו אלול התקיימה בישיבת תומכי תמימים ברינוא חגיגת חלוקת תעודות ופרסים לתלמידי שיעורי ב' וג' בישיבה קטנה אשר השתתפו במבצעי לימוד שהתקיימו במשך שנת תשפ"ב החולפת והשקיעו בזה ימים ולילות וב''ה נבחנו בהצלחה רבה.

בשנה האחרונה נערכו כמה מבצעי לימוד בישיבה קטנה: מבצע תורה שאורגן ע''י רבני הישיבה בה למדו ונבחנו התלמידים על הפרקים שלמדו לעיון במסכת שבת בעל פה והרבה מהם נבחנו בסוף השנה על כל הגמרא בבת אחת, וב''ה התלמידים הצליחו בהצלחה מרובה.

התלמידים נבחנו ע''י משפיעי הישיבה שארגנו מבצע בלימוד המאמרים של "דרך מצותיך" בע''פ עם הביאורים שנאמרו בשיעורים, וב''ה התלמידים הצליחו למעלה מן המשוער.

התלמידים השלוחים ארגנו מבצע לימוד מסכת שבת "לגירסא" בע''פ וערכו מבחנים משך השנה, ארגנו מבצע לימוד "כרך שלם" של לקוטי שיחות והרבה תלמידים סיימו כרכים שלמים בלקו''ש וערכו סיכומים על כל שיחה.

המשפיע הרב אברהמס ארגן מבצע "חזרת תניא בעל פה" ותלמידים רבים סיימו את הי''ב פרקים הראשונים וחלקם הרבה יותר.

שני תלמידים הת' אהרן שי'  אייזנבך והת'  לוי''צ שי' דהן למדו את כל התניא  בע''פ.

מנהל ישיבה קטנה  הרב יואל שי' איידעלמאן הנחה את האירוע ופתח בדבר מלכות בגודל מעלת היום שהוא יום התייסדות ישיבת תומכי תמימים, ועומדים בערב שנת הקהל.

מנהל הישיבה הרב יצחק שי' נעמענאוו הסביר את התפקיד של תלמידי הישיבה ועודד את הבחורים להמשיך לעלות בקודש ולגרום נחת רוח לרבי. ראש הישיבה הרב יחיאל שי' קלמנסון חיזק את הבחורים ואמר אשר מהלימוד וההשקעה וההצלחה של הבחורים רואים שגם היום יכולים ללמוד כמו בעבר ויותר מזה.

חתני המבצע עלו בהתרגשות רבה עם בני משפחותיהם לקבל את התעודות והמלגות כהשתתפות בכרטיס נסיעה לרבי, והמצטיינים בלימוד מסלול ב' בלימוד גמרא לגירסא בסדרי הישיבה קבלו ש''ס.

כשהמנחה הזמין את התלמידים לקבל את הפרס היקר עבור לימוד כל התניא בע''פ, כל התלמידים עמדו ומחאו כפיים לכבודם בהתרגשות גדולה.

המנחה הודה לכל התורמים הנכבדים שפרסו את חסותם ביד רחבה ובמיוחד להנדיב הנכבד ר' אליהו וואבא שפרס חסותו על המבצע בחסידות,  ולהנהלת הישיבה הרב מענדל גורעוויטש והרב צבי הירש דרוקמאן המסורים לכל עניני הישיבה ולשגשוג עניני הישיבה לשם ולתפארת.

המנחה הודה לרבנים שהשקיעו הרבה בארגון המבצעי לימוד ובחינת התלמידים במשך השנה הרבנים שמואל לאבקאווסקי מענדל איידעלמאן אלחנן וילהלם שמעון אייזנבך מענדל אברהמס דוד פארסט ישראל לוי, ומסר להם ספר כהוקרה והערכה.

גם התלמידים השלוחים לישיבה קיבלו פרסי הוקרה על ארגון מבצעי הלימוד וארגון החגיגה.

הנהלת הישיבה מסכמת: "ב''ה רואים  את הפירות של השקעת והתמסרות הרבנים לחינוך התלמידים, אשר הם דוגמא למופת של תלמידי התמימים השקועים בלימוד הנגלה והחסידות, חדורים בחיות חסידית, עוסקים במבצעים, מתוך התקשרות לרבי כהכנה ולזירוז הגאולה נאו ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.