חיים גולדשטיין | יום י"ב אלול ה׳תשפ״ב 08.09.2022

40 תלמידי "למען ילמדו" נבחנו אצל בעל ה'נטעי גבריאל'

למעלה מארבעים תלמידים במכון לימוד הלכה "למען ילמדו", השתתפו במבחן שנערך אצל הפוסק הנודע הרב גבריאל ציננער, בעל הנטעי גבריאל, בבית מדרשו בבורו פארק
40 תלמידי
צילום: דוב בער הכטמן

למעלה מארבעים תלמידים במכון לימוד הלכה "למען ילמדו", השתתפו במבחן שנערך אצל הפוסק הנודע הרב גבריאל ציננער, בעל הנטעי גבריאל, בבית מדרשו בבורו פארק.

 
היה זה המבחן האחרון במסגרת לימודי סמיכה - איסור והיתר, והוא הקיף את הלכות מליחה, וכמו כן השתתפו התלמידים בתוכנית לימודי הלכות שבת, שנבחנו על הלכות הדלקת נרות, קידוש והבדלה, ובכך סיימו את שנת הלימודים. 
 
התלמידים הגיעו למבחן מוכנים, אחרי לימוד מקיף של ההלכות, בשיעורים שמסרו הרב יוסי ברבר בהלכות מליחה, והרב שלום זירקינד בהלכות שבת, והדבר ניכר בתשובותיהם במהלך המבחן.
 
מנהל הלימודים הרב חיים ישראל וילהלם הודה לרב ציננער על חלקו החשוב במכון למען ילמדו, והוא מצידו העלה על נס את זכרו של הרב זושא וילהלם ע"ה, מנהל המוסד שהלך לעולמו לפני כחצי שנה, ודיבר בהתפעלות על כך שעשרות רבות של בעלי בתים, אנשים עובדים ובעלי משפחות, מקדישים זמן לקבוע עיתים לתורה בצורה רצינית, ובדבריו עמד על הזכות הגדולה של כל אלו הלוקחים חלק בתוכניות הלימודים של מכון למען ילמדו.
 
עם סיום מחזור הלימודים הנוכחי, עומד להיפתח בשבוע הבא המחזור החדש, עם כיתות בקראון הייטס ובזום, במגוון נושאי לימוד בהלכה, כולל סמיכה, הלכות שבת, חופה וקידושין, מקוואות, שחיטה, אורח חיים ועוד. חלק מהכיתות כבר מלאות, אך בחלקן נותרו מקומות אחרונים, ובנהלת המכון מבקשים את המעוניינים להצטרף לעשות זאת בהקדם האפשרי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.