COL | יום ה' אלול ה׳תשפ״ב 01.09.2022

המספרים נחשפים: מעצמת רשת החינוך החב"דית בארץ הקודש

ב'רשת אהלי יוסף יצחק' שוברים שיאים של תלמידים בפתיחת שנת הלימודים החדשה. לצד הגידול הטבעי במוסדות לילדי אנ"ש, נפתחים 28 (!) גני ילדים חב"דים חדשים עבור המגזר הכללי • באימפריה האדירה של 'שלהבות חב"ד':  בתי ספר חדשים נחנכים ובתי ספר נוספים לאוכלוסיה התורנית נפתחים
המספרים נחשפים: מעצמת רשת החינוך החב
בית ספר 'שלהבות חב"ד' לציבור הכללי

28 גני חב"ד חדשים למגזר הכללי,  בתי ספר 'שלהבות חב"ד' מתרחבים בפריסה ארצית ובתי ספר חדשים נוספים נפתחים

שנת הלימודים החדשה נפתחה הבוקר (חמישי) בהתרגשות בכל רחבי הארץ. במעצמת החינוך האדירה של רשת חינוך חב"ד - 'רשת אהלי יוסף יצחק' מציינים מספר שיא של תלמידים וזינוק מרשים בכל המוסדות לגווניהם.

הנתונים המדהימים נחשפים: 28 גני ילדים חדשים של 'הרשת' נפתחו היום בישראל - כולם עבור משפחות מהמגזר הכללי. זאת מלבד גני הילדים עבור ילדי אנ"ש, הפרוסים בקהילות חב"ד, שגדלו גם הן באופן טבעי והתרחבו ויחדיו הגיעו למספר שיא של כל הזמנים - 453 גני ילדים ברחבי הארץ.

במקביל נפתחו היום מספר בתי ספר חדשים של 'שלהבות חב"ד' בפריסה ארצית. מדובר בבתי ספר ברמה גבוהה המיועדים לילדים מהמגזר הכללי.
בכל מקום פועל בית הספר לפי אופיו וצביונו כאשר רוח הדברים היא מוסד על טהרת הקודש, באווירה מסורתית, המיועד גם לילדים שאינם שומרים תורה ומצוות. עד עתה פועלים בארץ קרוב ל-10 בתי ספר 'שלהבות' - כולם גדלים ומצליחים - וכעת כאמור המספר הזה יוגדל באופן משמעותי.

בתקופה האחרונה ליוו צוותי אגפי ומטה הרשת את מנהלי המוסדות ואלפי צוותי החינוך בתפקידים השונים בשורה של ימי היערכות ממוקדים, כל מוסד לפי צרכיו, ובהרכבת סלי לימוד וכלי עזר רבים לכל תלמיד.

מערך אדיר של מאות אלפי עזרים חינוכיים שונים, המתפרסים סביב לוח השנה, יחולקו במהלך השנה וחלק נכבד מהם כבר שונע אל המוסדות. זאת לצד המיתוג המרהיב, מרחיב הדעת, במוסדות.

עשרות ממוסדות הרשת - בתי ספר וגני ילדים גם נכנסים בימים אלה למבנים חדשים ומפוארים שקיבלו לידיהם מהרשויות השונות - פרי עבודה מאומצת של 'אגף בינוי ופיתוח' ברשת, בשיתוף פעולה עם מנהלי המוסדות המקומיים.

"חודשים ארוכים של עבודה אינטנסיבית, תוך הירתמות של כלל האגפים ברשת אהלי יוסף יצחק, העושים עבודת קודש, הובילו אל התוצאה המבורכת הזו", אומרים היום בהנהלת הרשת. "מרגש להיווכח מקרוב בהתגשמות ברכותיו של הרבי למוסד הקדוש - רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש בגדילה המשמעותית בשנים האחרונות, ובמיוחד השנה, במוסדות החינוך".

"הרשת מגשימה את חזונו של הרבי לשמש כתובת חינוכית, ערכית ומקצועית לרבבות ילדי ישראל", אומר יו"ר ה'רשת' הרב יוסף יצחק אהרונוב. "ההתפתחות האדירה ברשת מאפשרת לילדים רבים נוספים לקבל את החינוך הטהור מצד אחד והמקצועי מצד שני. אין לשער את ההשפעה החינוכית העצומה שמקבל כל ילד שנכנס בשערי המוסדות הללו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.