מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשפ״ב 28.08.2022

בערד מסכמים: 'גן ישראל' חמישי בתקופת ימי 'בין הזמנים' • גלריה

בהשתתפות חמישים וחמישה חיילים בצבאות השם, התקיים גם השנה בימי הקיץ מחנה קעצפ "גן ישראל" לילדים בערד, זו הפעם החמישית. כעת מסכמים בהנהלת הקעמפ את השבועיים המיוחדים
בערד מסכמים: 'גן ישראל' חמישי בתקופת ימי 'בין הזמנים' • גלריה
תמונות: באדיבות המצלם

בערד מסכמים את קעמפ 'גן ישראל' שפעל בעיר במהלך ימי בין הזמנים, בפעם החמישית.

עם חמישים וחמש ילדיו התחיל הקעמפ בתנופה, עם לימוד הנושא השנתי 'אזוי און ניט אנדערש' - אשר גם היום מוטלת עלינו החובה וזכות הקודש להביא לימות המשיח ולתקן עולם במלכות שד"י, מתוך התקשרות ומילוי רצון הרבי, ואף באם ישנם קשיים נצרך להתאמץ ולגבור עליהם ולהמשיך עם כל הכח הלאה - 'כך, ולא אחרת'.

טיולים, משחקי שטח על נושאים חסידיים, תוכניות ערב המוכרות לנו ואפילו 'שבת בקעמפ' - לקראת שבת עם דמדומי חמה התאספו חיילי גן ישראל והצוות לתפילת מנחה כשלאחריה תוכנית מרתקת עד קבלת שבת שהתקיימה יחד עם תושבי הקהילה הק' שהביעו התפאלותם על תפילה מיוחדת זו כשכל ילד מתפלל מתוך הסידור וכולם יחד בחיות רבה עונים אמן יהא שמיה רבה במנגינה המסורתית, תפילה מלאה של קעמפ עד לסיומה, הילדים הלכו לסעוד את סעודת השבת בבתיהם וחזרו בחדווה עם כוחות רעננים ביום ראשון.

גם את מלחמת התקשרות לחמו חיילי גן ישראל ערד כשפלוגה אחת "נעשה" והשניה "נשמע" המלמדים שתי תנועות כלליות בעבודת ה' כשצד אחד הוא פשוט לקיים הציווי מתוך קבלת עול מוחלטת ללא הגדלת ראש - נעשה, וצד הב' להבין הדברים ולעשותם עם הגיון בהרתמות לשם כך כוחות וחושי האדם - נשמע.

הילדים למדו מהי התקשרות, מהו עניין חסידי, מהי שליחות ומה היעוד אליו אנו שואפים.

כל זאת התאפשר אודות המסירות הרבה והדאגה לכל פרט שיבוא על הצד הטוב ביותר, רב הקהילה ויו"ר המוסדות שליח כ"ק אדמו"ר לעיר ערד הרב יעקב מנדלזון שיחי' וכן למנהל הת"ת הרב דודי טירנואר וסגנו היקר על יגעיתם הרבה וההשקעה על קיום והצלחת הקעמפ.

וכן לצוות המסור אודותו ספגו הילדים אידישקייט וחסידישקייט כשבריח התיכון - התקשרות לרבי. בשם קהילת חב"ד ערד - תודה לכם על הקעמפ הנפלא.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.