צביקה קעניג | יום כ"ה אב ה׳תשפ״ב 22.08.2022

בחודשים הקרובים: נתב"ג יהפוך לנמל תעופה דיגיטאלי

הנוסעים יוכלו לשקול את המזוודות ולתייג אותן בעצמם, לשלם עבור תוספת משקל, ולשלוח לבטן המטוס ללא צורך בהמתנה לאנשי השירות שיעשו זאת עבורם  
בחודשים הקרובים: נתב
ארכיון

בתחילת השנה הלועזית הקרובה, יהפוך נמל התעופה בן גוריון לנמל תעופה דיגיטאלי, כך מודיעה רשות שדות התעופה. קיוסקים חדשים לשימוש עצמי של הנוסעים יושקו על רשות שדות התעופה, בהשקעה של מעל שני מיליוני שקלים לשלב הראשון באמצעים דיגיטאליים לשימוש הנוסעים וכדי להתאים את התשתיות לרמת השירות החדשה בדרכם של הנוסעים לחו"ל.

עמדות לשימוש עצמי (הקיוסקים) חדשים ומתקדמים יועמדו בנתב"ג לשירות הנוסעים בהם משקל לשקילת המזוודות, אפשרות חיוב למשקל היתר שנקבע על ידי חברות התעופה, הדפסת התג והמדבקות למזוודה ('באג טאג') כדי לאפשר לשליחה עצמאית של המזוודה לבטן המטוס. תג המזוודה יסרק בסמוך למסועי השליחה העצמאית, ולאחר סריקת הקוד – המזוודה תישלח ישירות לבטן המטוס.

כמו כן בימים הקרובים יורחב אזור הבידוק של כבודת היד כדי לשפר ולקצר את זמני העמידה בתור בבדיקה הבטחונית של כבודת היד. באולם היוצאים יוספו טכנולוגיות נוספות על 24 עמדות בדוק כבודת יד שירחיבו את השימוש המהיר במתחם.

"רשות שדות התעופה מכוונת אסטרטגיה למצוינות בשירות, והפעלת צוותי משימה כדי להבטיח רמת שירות טובה ביותר לנוסעים או בכדי למזער את השפעת החוויות הפחות נעימות עליהן אנו לומדים מניטור קבוע ומדידות זמנים בימי עומס ובכלל," נאמר בהודעת רשות שדות התעופה. "חדשנות הינה גורם מפתח כדי להעשיר את חווית הנוסע. הליך בקורת הגבולות בנתב"ג היום הינו ממוכן כולו ומאפשר לעבור את בקורת הגבולות בסריקת דרכון ומעבר ישיר לאולם ה'דיוטי פרי' ללמעלה מ־ 90 אחוז מהנוסעים".

"כיום למעלה מ־ 50 אחוז מהנוסעים מעדיפים לעשות צ'ק אין און ליין. הטכנולוגיות המתקדמות יאפשרו להעניק לנוסעים שירות עצמאי מגוון ומורחב של שירותים". עם הוספת הקיוסקים הנוסעים הטסים לחו"ל יעברו בטחון רק לאחר ביצוע הליך הרישום לטיסה (הצ'ק אין) או רישום לטיסה מקוון מהבית, או לחליפין רישום לטיסה בקיוסקים העצמאיים שיותקנו באולם היוצאים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.