חיים גולדשטיין | יום כ' אב ה׳תשפ״ב 17.08.2022

שיר וקליפ חדש לאורי אלטבוים - "האם אתה מוכן?" | צפו

שיר חדש ליוצר והזמר החב"די אורי אלטבוים, "האם אתה מוכן?" שכתב והלחין • זהו שיר מוטיבציה מיוחד, המנון לחיים, עם עיקרון חשוב שמפעיל את האדם בכל תחום בחיים: לחיות בלי השוואות, בלי ספיקות, להמשיך קדימה, לעבור את הקשיים מבלי לוותר ולהגיע ליעדים שבחרנו בחיים
שיר וקליפ חדש לאורי אלטבוים -
בימוי צילום ועריכה: מורן קריב

שיר חדש ליוצר והזמר אורי אלטבוים, "האם אתה מוכן?" שכתב והלחין. זהו שיר מוטיבציה מיוחד, המנון לחיים, עם עיקרון חשוב שמפעיל את האדם בכל תחום בחיים: לחיות בלי השוואות, בלי ספיקות, להמשיך קדימה, לעבור את הקשיים מבלי לוותר ולהגיע ליעדים שבחרנו בחיים. השיר לוקח אותנו למסע של התבוננות על מנגנון קבלת ההחלטות של כל יהודי.

כשאדם מתלבט אם להיות עורך דין או רופא, אין בעיה שילך ויבדוק וישווה בין המקצועות ויחיה "בספק טוב" שיאפשר לו לבחור את אשר מתאים לו. הבעיה היא, שלאחר הבחירה תמיד נתקלים בקשיים (נניח, הלימודים קשים ..) ואז בא הספק ואומר "כנראה בחרת לא נכון… אולי כדאי לפרוש ולבחור מקצוע אחר", בכך הספק מחבל בהישגים שלנו, וגורם לנו לרדת מהיעדים שהצבנו לנו.

השיר נותן לך רגע לעצור ולחשוב - "האם אתה מוכן לשים עצמך על השולחן לפרוץ קדימה ללכת על הכל?" להתמיד ולהשקיע ורק כך להגיע למטרה.

אורי אלטבוים, חסיד חב"ד מתגורר בפתח תקווה עובד כמתכנת בחברת הייטק. הוא מקפיד שבכל שיר שהוא כותב יהיה מקור חזק של השראה. שירו הקודם "בשעת הדחק", התבסס על רעיון "כדאי הוא רבי שמעון לסמוך עליו, בשעת הדחק". את ההשראה ל"האם אתה מוכן?", שאב משיעור ששמע מפי הרב יואב אקריש בנושא של חיים בלי ספיקות.

צפו בקליפ:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.