צביקה קעניג | יום י"ז אב ה׳תשפ״ב 14.08.2022

ההורים הנרגשים השתתפו בסיום מסכת שבת בישיבה באור יהודה

היכל הישיבה הקטנה באור יהודה קיבל את פניהם של ההורים הנרגשים שהגיעו לכנס מיוחד בסימן "ילכו מחיל אל חיל" בכדי להביע את הערכתם לבניהם היקרים שביקרים, תלמידי התמימים השוקדים על התורה והעבודה ביגיעה ובהתמדה בין כותלי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש שבאור יהודה
ההורים הנרגשים השתתפו בסיום מסכת שבת בישיבה באור יהודה
‎צילום: מענדי קוטלר

היכל הישיבה הקטנה באור יהודה קיבל את פניהם של ההורים הנרגשים שהגיעו לכנס מיוחד בסימן "ילכו מחיל אל חיל" בכדי להביע את הערכתם לבניהם היקרים שביקרים, תלמידי התמימים השוקדים על התורה והעבודה ביגיעה ובהתמדה בין כותלי ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש שבאור יהודה ששמה הולך לפניה.

לאחר דברי פתיחה מאת המנהל רוחני הרה"ת ר' שמואל ביטון בדבר גישתו של הרבי שאין 'סיום' והפסק מלימוד התורה, תורת חיים, כי-אם עליה מחודשת "מחיל אל חיל", מכובד הר"מ לגרסא הרה"ת ר' יוסף יצחק שוורץ לקריאת ה'קאפיטל' של הרבי.

פותחין בדבר מלכות - על המסך מוקרנות שיחות קודש של הרבי בדבר היות החסידים והתמימים בפרט "נרות להאיר" בכל מקום ובכל זמן, ובדבר הציפיה לבנין בית המקדש ברגע כמימרא.

את המשא המרכזי נושא בטוב טעם ראש הישיבה הגה"ח הרב שלום דובער הכהן הענדל שפונה לתלמידים ולהורים כאחד ופורט כיצד על כל תמים לנהוג בימי הזמנים בניצול הזמן ללימוד וחסידישע הנהגה.

אחריו נושא דברים רב העיר הרב ציון הכהן כהן שמביע את התפעלותו מרמת השקידה והתמדה של תלמידי התמימים.

אחריו עולים זה אחר זה נציגי ההורים הרה"ת ר' אהרון שפר והרה"ת ר' יהודה דישראלי, שבדברים נרגשים ורבי תוכן מביעים את הערכתם הכנה להנהלת הישיבה על החינוך הפנימי והיסודי שהם מעניקים לבניהם בדרך שסללו רבותינו נשיאנו לתלמידי תו"ת.

נציג תלמידי שיעור ג' המסיימים את לימודיהם בישיבה הקטנה הת' מנחם מענדל הכהן כהן, מיטיב לתאר כיצד החינוך הבלתי מתפשר של רבני הישיבה חדר לתוכו והעניק לו ולכל חביריו את הכלים הדרושים בכדי למלא את הייעוד הנדרש מתלמידי התמימים.

אחריו עולה המשפיע של שיעור ג' הרה"ת ר' נחמיה הלוי סגל, שמחדד בפני התלמידים את הנדרש מ'תמים', אשר כשמו כן הוא - תמים ושלם עם ה' ותורתו, דוקא בימים שמוגדרים כימי 'רשות'.

כנציגם של כל התלמידים שסיימו את כל מסכת שבת ניגש הת' שלום יוסף ועקנין ועורך סיום והדרן על המסכת כהוראת הרבי לתשעת הימים.

יחד עם גיליון הציונים של המחצית האחרונה, מחולקת 'תשורה' ייחודית הנושאת בשם "תמים בדרכיו" הכוללת שיחות קודש מרבותינו נשיאנו אודות תלמידי התמימים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.