שניאור דייטש | יום י"ב אב ה׳תשפ״ב 09.08.2022

רב הקהילה בבני ברק במכתב תמיכה נחרץ במוסד החב"די הוותיק

הרב יוסף יצחק בלינוב, רב ואב"ד מרכז בני ברק ורב קהילת חב"ד בעיר, יוצא היום במכתב תמיכה בלתי מתפשר במוסד החב"די הוותיק 'עטרת חיה' • בית הספר היה לאחרונה בעין הסערה כאשר קבוצת הורים הגיעו להפגנה בעיצומה של ישיבת מועצת העיר ומחו בכאב על הצרת צעדיו של בית הספר והעדפה מכוונת של בית ספר אחר
רב הקהילה בבני ברק במכתב תמיכה נחרץ במוסד החב
מימין: הרב יוסף יצחק בלינוב. משמאל: הפגנת הורים ותלמידות באולם מליאת מועצת העיר בני ברק, בשבוע שעבר

כפי שפרסמנו כאן ב-COL בסוף השבוע האחרון, הורי ותלמידות בית הספר "עטרת חיה - חב"ד" בעיר קיימו ביום חמישי האחרון הפגנה סוערת בעיריית בני ברק, בטענה כי העירייה מתעלמת מקיומו של ביה״ס, שקיים למעלה מ-30 שנה ונמנעת מלסייע אפילו בדברים הבסיסיים.

'ועד ההורים' של בית הספר עטרת חיה האשים: "העירייה בחרה לתמוך בבית הספר החדש המתחרה ומעבירה לו תקציבי עתק. העירייה פנתה למשרד החינוך כדי שיורידו לבית הספר את סמל המוסד. אנחנו שוקלים פניה לבג״צ".

העירייה מצידה הגיבה על הטענות הקשות כי "עוד קודם ישיבת המועצה נועד ראש העיר עם נציגות ההורים על מנת לבחון אפשרויות סיוע לבית הספר".


עוד בנושא:

"בית הספר 'עטרת חיה' מאשים: עיריית בני ברק מתנכלת אלינו"


 

בעקבות הסערה, הרב יוסף יצחק בלינוב, רב ואב"ד מרכז בני ברק ורב קהילת חב"ד בעיר, יוצא היום במכתב תמיכה בלתי מתפשר במוסד החב"די הוותיק 'עטרת חיה'.

כמה מעיקרי מכתבו של הרב בלינוב, המופנה לאנ"ש בני ברק:

"שמעו אלי רודפי צדק, אנ"ש בעיר בני ברק... לאור המצב, על כל אחד ואחד לעשות כל מה שאפשר ונכון למען חיזוק וביצור הבית ספר לבנות 'עטרת חיה' ולא לתת יד וכו' להחריב ח"ו וח"ו או אפילו להחליש רחמנא ליצלן בית ספר שקיים כבר קרוב לשלושים שנה ופירותיו מתוקים כידוע.

"...אשרי אלו שעיניהם בראשיהם ומשתוקקים לחנך ולגדל צאצאיהם על אדני התורה והחסידות, לכן הם נזהרים מאוד שלא להיות בבחינת מסייע לידי... ח"ו!!

הרב בלינוב מסכם את מכתבו: "... בתקווה שיערה רוח ממרום ובמקום שיתעסקו ב... יתעסקו וישקיעו באהבת חינם! אשר רק זה יתקן את ענין הגלות..."

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.