מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשפ״ב 04.08.2022

בית הספר עטרת חיה מאשים את עיריית בני ברק: "מתנכלת לנו"

עשרות הורים ותלמידים מבית הספר "עטרת חיה" בבני ברק נכנסו אל אולם מועצת העיר והפגינו על "התנכלות", כלשונם, מצד העירייה למוסד הוותיק, תוך העדפת מוסד מתחרה שנפתח בשנים האחרונות • COL עם הפרטים המלאים
בית הספר עטרת חיה מאשים את עיריית בני ברק:
צילומים: דוד כהן

הורי ותלמידות בית הספר "עטרת חיה - חב"ד" בעיר קיימו היום (חמישי) הפגנה סוערת בעיריית בני ברק, בטענה כי העירייה מתעלמת מקיומו של ביה״ס, שקיים למעלה מ-30 שנה ונמנעת מלסייע אפילו בדברים הבסיסיים.

'ועד ההורים' של בית הספר עטרת חיה מאשים: "העירייה בחרה לתמוך בבית הספר החדש המתחרה ומעבירה לו תקציבי עתק. העירייה פנתה למשרד החינוך כדי שיורידו לבית הספר את סמל המוסד. אנחנו שוקלים פניה לבג״צ".

מוועד ההורים נמסר:  בית ספר "עטרת חיה" חב"ד בנות קיים כבר ב"ה עשרות שנים עבור מאות משפחות חסידי חב״ד בעיר בני ברק. בשנים האחרונות, אישים מסוימים בלשכת ראש העיר, חמדו את בניין בית הספר השוכן ברחוב בעל התניא 10 א'. אותו בנתה העמותה ביזע ועמל רב, ובשל כך סייעו לפתיחת בית ספר נוסף.

"העירייה נותנת את מלוא התמיכה והקצתה מקום לבית הספר החדש ומזה כ-3 שנים שנמנעת מלתמוך בבית הספר הוותיק  "עטרת חיה". מתעלמת  מקיומו ומסרבת להעניק אף את השירותים המינימליים שהעירייה אמורה לספק למוסד חינוכי. ואף נוקטת באמצעים שאינם ראויים ע"מ לנסות לייבש את המוסד, מתוך כוונה היו לא תהיה לנסות לגזול את הבניין. בית הספר "עטרת חיה"  בית הספר משגשג ומצליח, שוכן בבניין ברחוב בעל התניא לנצח!"



עוד מסרו ההורים: "אנו פונים לעיריית בני ברק בראשות ראש העיר וחבריה להפסיק להציק לנו על חשבון הורים ותינוקות של בית רבן. אנו ההורים נחרצים שבנותינו תקבלנה את חינוכן על טהרת הקודש במוסד "עטרת חיה" דווקא!

"עתה, כשאנו חודש ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, ההורים מודאגים ודרוכים למתן מענה לקיום בית הספר בכל המובנים, למען כ-180 תלמידות כן תרבינה. אנו ההורים החלטנו להפגין מול בניין העיריייה בזמן ישיבת מועצת העיר.

"אנו פונים ומבקשים את עזרת העירייה בכל מה שדרוש לנו לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ג הבעל"ט. תקוותינו שהדברים יסתדרו בימים הקרובים, ובית הספר יקבל את כל הזכויות המגיעות לו,  ע"מ שלא נאלץ לפנות לגורמים משפטיים וכו'".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "מצרים על מצוקתו הקיומית של בית הספר. מדובר בדיון של בית הספר מול משרד החינוך שהחליט מטעמיו הוא לבטל את קוד המוסד בשל קשיי ניהול והלנת שכר.

"עיריית בני ברק מחוייבת לדאוג לכל תלמידה שתזכה לחינוך מלא ובמלא התנאים. עוד קודם ישיבת המועצה נועד ראש העיר עם נציגות ההורים על מנת לבחון אפשרויות סיוע, כאשר ישיבה מקיפה נוספת מתקיימת כבר הלילה בהרכב מורחב על מנת לבחון את מנעד המענים העירוניים האפשריים ולסייע לבית הספר ולהמוני תלמידיו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.