יום י"א אב ה׳תשפ״ב 08.08.2022

עוצמה של חסד: החלה חלוקת הענק של 'כולל חב"ד' בנחל'ה

במבצע לוגיסטי גדול, יצא לדרך מערך חלוקת הענק של פריטי ביגוד והלבשה, על ידי 'כולל חב"ד' | הפעימות הראשונות: לתושבי הדרום. חלוקה ייעודית לתושבי נחלת הר חב"ד | הפריטים המגוונים נתרמו על ידי חברות מובילות בארה"ב במיוחד למעוטי יכולת בארץ ישראל | אם לשלושה סיפרה בהתרגשות: "אני נמצאת כאן כבר כמה שעות ופשוט נפעמת ממה שאני רואה. שפע, מגוון, נעליים, בגדים, משחקים. זה לא ייאמן מה שקורה פה"
עוצמה של חסד: החלה חלוקת הענק של 'כולל חב
צילומים: כולל חב"ד

מבצע שכולו אהבת חינם: ביוזמה של 'כולל חב"ד', יצא לדרך מערך החלוקה הגדול למעוטי יכולת בדרום. הראשונים ליהנות ממערך החלוקה הם תושבי נחלת הר חב"ד. 

ביוזמה מפתיעה לקראת עונת הקיץ, שוגרו לארץ בשבועות האחרונים משלוחי ענק ובהם פריטי אופנה של חברות בולטות במשק האמריקאי ובהם 'אולד נייבי', לצד חברות סחר נוספות כגון 'אמזון', לחלוקה למעוטי יכולת בערי ישראל.

המשלוחים, ובהם סחורה עצומה, יאפשרו מערך חלוקה רחב היקף של הלבשה והנעלה, צעצועים לילדים, ועוד. מאחורי היוזמה עומד איש עסקים אמריקאי בשם בערל אקשטיין. מדובר בסחורה שהקצו החברות האמריקאיות לטובת מעוטי היכולת בארה"ב, וביוזמה מיוחדת הוחלט להקצות חלק מהמכולות גם לנזקקים בישראל. 

עם הגעתן ארצה, פורקו המכולות בקריית מלאכי, במתחם מיוחד בסיוע השליח הרב אלימלך הרצל, ובסיוע ראש העיר אליהו ללו. 

מערך הסיוע החל בשלב ראשון, למעוטי היכולת בקריית מלאכי הרשומים במשרדי הרווחה, ובמקביל, גם לפליטים מאוקראינה המפוזרים בערי הדרום. חלוקה ייעודית נערכת לתושבי נחלת הר חב"ד. 

"אני אבא לעשרה ילדים", סיפר אחד מתושבי קריית מלאכי, "באתי לכאן וכל כך נהניתי לראות מקום מסודר, יפה ומאורגן. פשוט היה כיף לעבור בין הפריטים ולקחת מה שאני צריך עבור ילדיי". תושב מקומי כבן 30, אבא לשניים, סיפר: "יש כאן אווירה מדהימה, כמו חנות ענקית ומתקדמת, פשוט מפעים לראות חסד כל כך גדול". 

אם לשלושה: "אני נמצאת כאן כבר כמה שעות ופשוט נפעמת ממה שאני רואה. שפע, מגוון, נעליים, בגדים, משחקים. זה לא ייאמן מה שקורה פה. הכל מסודר, מכובד, כאילו נרכש ממש מהחנות. ועוד יותר מדהים לחשוב על האנשים מאחורי הקלעים שעבדו קשה בשביל הרווחה הכלכלית שלנו".

יצויין כי נשות חב"ד בקריית מלאכי, בהובלת הגב' חני זיילר, פעלו רבות מאחורי ולפני הקלעים להצלחת מערך החלוקה הגדול של ה'כולל'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.