COL | יום י"א אב ה׳תשפ״ב 08.08.2022

בא לפה! 'השוטר' שמחה פרידמן צולם בכפר חב"ד | צפו

היום יוצא לאור הסינגל-קליפ החדש והמדובר של הזמר החסידי שמחה פרידמן - "בוא לפה". יחד עם השיר יוצא קליפ וידאו מושקע ומשעשע שצולם כולו בלוקיישנים שונים בכפר חב"ד
בא לפה! 'השוטר' שמחה פרידמן צולם בכפר חב

אחרי חודשים של עבודה מאומצת ואינטנסיבית יוצא היום לאור הסינגל-קליפ החדש והמדובר של הזמר החסידי שמחה פרידמן - "בוא לפה".

שמחה מוכר לנו כאחד כזה שמייצר כל הזמן שירים במגוון סגנונות וז'אנרים שונים ולא נרתע מללכת לכיוונים חדשים, שבסופו של דבר יוצרים ענין רב במוזיקה החסידית של ימינו. אחרי הסינגלים האחרונים שהוציא בסגנון חסידי כמו "רועה אחד" או "ניגון שמחה קנ"ז" החב"די, משחרר היום פרידמן את מה שמסתמן כלהיט חזק - "בוא לפה" - בסגנון אלקטרוני, קצבי, אנרגטי ועדכני.

את השיר החדש כתב פרידמן יחד עם יעקב מנשה שהלחין את השיר ואף מופיע בקליפ כניצב אורח (חפשו אותו!). על העיבוד חתום אליה נתנאלי, מעבד צעיר ומבטיח, שנתן פרשנות מרעננת משלו לשיר והפך אותו ללהיט שעוד יתנגן ללא הרף באוזניכם במהלך הקיץ הקרוב.

יחד עם השיר יוצא קליפ וידאו מושקע ומשעשע שצולם כולו בלוקיישנים שונים בכפר חב"ד. על התסריט אחראי השליח הרב יואל בייטש, ועל הבימוי, הצילום והעריכה הופקד ר' יענקי אלהרר, חסיד חב"ד אף הוא, שחתום על הפקות איכות וקליפים יוקרתיים בתעשיית המוזיקה החסידית.

בקליפ המדובר פרידמן מופיע כשוטר, כנראה משום שהמילים "בוא לפה" מייצרות אוטומטית קונוטציה של משהו מאיים. אך בסופו של דבר האִיוּם הופך לשיר, הפחד – לחיוך, והתוצאה הסופית? אותה תוכלו תיכף לראות בעצמכם!...

"בוא לפה" - הלהיט של הקיץ כבר כאן, ולכם רק נשאר ללחוץ על הפליי. מבטיחים לכם שכבר מיד אחרי הצפייה הראשונה לא תוכלו להפסיק מלזמזם את הפזמון!

 

צפו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.