שניאור דייטש | יום א' אב ה׳תשפ״ב 29.07.2022

מיזם ארצי של צעירי חב"ד משדרג את 'מבצע נש"ק'

יוזמה מיוחדת של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, להנגשת ערכות נרות שבת בחנויות נבחרות בקהילות אנ"ש, מביאה לשדרוג משמעותי במבצע של הרבי | לרגל ההשקה, מבצע מיוחד לכלל הפועלים במבצע קדוש זה
מיזם ארצי של צעירי חב
כפר חב"ד, צפת, ירושלים: דוכני נש"ק החדשים ברשתות ברחבי הארץ, השבוע

יציאה ל'מבצעים' בימי שישי מלווה, בהתארגנות רבה. כל שכן כשמדובר במבצע נש"ק – חלוקת נרות שבת קודש לנשי ובנות ישראל, הדורש התארגנות והצטיידות בחומרי חלוקה.

כדי להקל ולסייע במערך היציאה למבצעים, 'מבצע נש"ק' שעל ידי צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש פועל רבות בנושא בשנים האחרונות, ובין היתר השיק ערכות נרות שבת קודש ממותגות ומכובדות, שעצם חלוקתן מתזכר על העניין הסגולי בהדלקתן בערב שבת קודש. 

בנוסף הופקה ערכה מיוחדת לילדות, המעוררת את המודעות גם להדלקת נרות שלהן, כפי הוראת הרבי. 

מערך של מתנדבות-רכזות מאנ"ש חילק ומחלק את הערכות, וזאת בהתנדבות מלאה. כך יכלו נשים ובנות בכל רחבי הארץ להצטייד בערכות נש"ק למבצעים בצורה נוחה וקלה. מערך זה הגיע להישג מדהים של חלוקת למעלה ממיליון (!) ערכות מידי שנה. 

כדי לענות על הרצון של עוד נשים ובנות להצטרף למבצע, הושקו לאחרונה על ידי צעירי חב"ד נקודות הפצה בחנויות הממוקמות בקהילות אנ"ש, בהן ניתן להשיג ערכות נש"ק בכל שעות היום בקלות ובנוחות מרבית. עמדות ייעודיות הוצבו במקום בולט בחנויות, שבאמצעותן אפשר להשיג מגוון פריטים, החל מערכות נש"ק מוכנות, ומארזים ריקים ועוד.

העמדות ממוקמות כיום בכפר חב"ד, קריית מלאכי, בני ברק, ירושלים, צפת ומגדל העמק, וכבר עתה מתקבלות עוד פניות מבעלי עסקים בריכוזי אנ"ש המעוניינים להציב עמדות בבתי העסק שלהם, ובכך להיות שותפים במבצעי הרבי.

כדי לקדם את המיזם החדש, תיערך הגרלה שבועית בין כל היוצאות ל'מבצע נש"ק' באמצעות נקודות ההפצה. הזוכה תקבל זכות קניה בשווי של הכולל של כל מוצרי החנות אותם רכשה באותה הקנייה.

איך משתתפים? שולחים את צילום החשבונית שערכות הנש"ק מופיעות בה למספר הווצאפ: 054-809-5010 – ונכנסים להגרלה!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.