שניאור דייטש | יום כ"ז תמוז ה׳תשפ״ב 26.07.2022

לאחר חמש שנים: הרב מ"מ כהן עוזב את הת"ת בכפ"ח

בטקס חברי חם ומרגש נפרד היום (שלישי) מנהל התלמוד תורה בחמש השנים האחרונות, הרב מנחם מענדל כהן, מצוות הת"ת בכפר חב"ד, והעביר את השרביט לידי מנהלו החדש של הת"ת החל משנת הלימודים ה'תשפ"ג, הרב זאב רויטמן
לאחר חמש שנים: הרב מ
המנהל היוצא והנכנס. משמאל: הרב מנחם מענדל כהן והרב זאב רויטמן

בטקס חברי חם ומרגש נפרד היום (שלישי) מנהל התלמוד תורה בחמש השנים האחרונות, הרב מנחם מענדל כהן, מצוות הת"ת בכפר חב"ד, והעביר את השרביט לידי מנהלו החדש של הת"ת החל משנת הלימודים ה'תשפ"ג, הרב זאב רויטמן.

במהלך שנות ניהולו העלה הרב כהן את הת"ת על פסים חדשים והעניק לו רוח חדשה של עשייה מסודרת, של עבודת צוות מלוכדת ושל הובלת תהליכים חינוכיים עמוקים וארוכי טווח. לכפר חב"ד הוא הגיע לאחר שמונה עשרה שנות ניהול של החיידר בביתר עילית, שהוא בעצמו נמנה עם מייסדיו. עם בואו לכפר חב"ד הודיע מראש כי ימלא את התפקיד לתקופה בת חמש שנים, והוא אכן עשה זאת בהצלחה גדולה ומרשימה. כעת ישוב לנהל את החיידר בביתר עילית.

המנהל הנכנס, הרב רויטמן, הוא איש חינוך ותיק ורב ניסיון. בשנים האחרונות הוא משמש משגיח ומשפיע בישיבת תו"ת באור יהודה, ולפני שנתיים הצטרף לצוות החינוכי של התלמוד תורה כאחד ממחנכי הכיתה הגבוהה 'מכינה לישיבה'. היום, כאמור, הוכרז רשמית על מינויו לתפקיד המנהל הבא של הת"ת.

הרב רויטמן הביע את התרגשותו מגודל הרגע ושיתף את הצוות בלבטים שליוו אותו עם התקבל  ההצעה לניהול הת"ת, כמו גם ב'איתותים השמימיים' שנשלחו אליו כי זהו אכן תפקידו וייעודו. הוא ביקש את שיתוף הפעולה של חברי הצוות להמשך ולהגברת התנופה החינוכית הפוקדת את הת"ת בשנים האחרונות.

בטקס הודה חבר ההנהלה הרוחנית של הת"ת הרב זלמן רודרמן לרב כהן על עבודתו המסורה והמקצועית אשר קידמה את הת"ת למקום איכותי של למידה רצינית ושל חיזוק האווירה החסידית, ואיחל למנהל הנכנס הצלחה מופלגה במילוי תפקידו.

אליו הצטרפו המחנכים והמורים וכל אחד מהם בתורו שיבח את הרב כהן על עבודתו הגדולה ופירותיה הנאים, ובירך בהצלחה את הרב רויטמן. "הצלחתך הצלחתנו!", עבר כחוט שני המסר בדברי כל חברי הצוות.

המהלך כולו זוכה לברכתם ולליוויים של כל הגורמים הרלוונטיים – הרב המרא דאתרא, ראש מועצת שדות דן, הנהלת רשת אוהלי יוסף יצחק, משרד החינוך וכמובן ההנהלה המורחבת של התלמוד תורה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.