מנחם קרביצקי | יום ח' תמוז ה׳תשפ״ב 07.07.2022

איך להוזיל את מחיר החופשה באילת?

חופשה באילת יכולה להיות דבר יקר. בעיקר בעונות הקיץ והאביב, המחירים עולים והמחיר לחופשה משפחתית באחד מהמלונות בעיר עשוי להגיע לאלפי שקלים לחדר בודד. הנה מספר דרכים להוזיל את מחירי החופשה הבאה שלכם.
איך להוזיל את מחיר החופשה באילת?
קרדיט תמונה: freepik

חפשו הנחות, דילים ומבצעים

השלב הראשון בדרך לחיסכון הוא חיפוש אחר הנחות ומבצעים. כמעט בכל מלון, תוכלו למצוא דילים לתאריכים מסוימים, בעיקר אם אתם חברים במועדוני לקוחות כאלה ואחרים כמו ישראכרט, מפעל הפיס, חבר וכדומה.

כדאי לבדוק עם צוות המלון האם הוא מספק הנחות לחברי מועדון ואז לבדוק האם אתם חברים בו או שאולי להיעזר בקרוב משפחה או חבר אשר מחזיק בכרטיס ויכול להשיג את ההנחה המיוחלת בעבורכם.

יש המון מבצעים בבתי מלון באילת ולעיתים המבצעים הללו יכולים להוזיל את מחיר החופש בצורה משמעותית ולחסוך כסף רב. את המבצעים תוכלו לחפש גם באתרים השונים כמו למשל אתר בוקינג, אתר המלונות הוטליה, הולידיי פיינדר ואתרים נוספים.

הזמינו מלון בעונות החורף והסתיו

הביקור הגדול בעונת הקיץ, בעיצומו של החופש הגדול כאשר כל הילדים בחופש, גורם לכך שהמחירים מתייקים. אם תרצו להוזיל את החופשה, תוכלו להזמין מלון בעונות פחות עמוסות כמו עונת הסתיו או האביב. חשוב להבין כי לא מדובר בפשרה מאחר ובעונות אלו המלונות פנויים יותר, יש פחות עומס בחדר האוכל, בבריכות השחייה ובשאר מתקני המלון ואפשר גם ליהנות מאווירה חורפית ומיוחדת.

השוו מחירים במספר אתרים

כמו בכל דבר אחר, כולנו רוצים לשלם מחיר הוגן. בשביל לא לצאת "פראיירים", כדאי לבדוק את המחירים בכמה מקומות שונים וזה כולל את האתרים הגדולים (בוקינג ודומיהם) אך גם את האתר הרשמי של המלון ואתרי השוואות מחירים כאלה ואחרים. מבדיקות שערכנו עולה כי המחירים בעבור אותו החדר, עשויים להשתנות בכמה מאות שקלים בין אתר לאתר, בעבור אותה החבילה בדיוק.

חכו למבצעי הרגע האחרון

אם אתם יכולים להתעזר בסבלנות ולא להזמין את החופשה כמה שבועות או חודשים מראש, תוכלו לבדוק על מבצעי הדקה התשעים ולהזמין חופשה במלון במחירים זולים ואטרקטיביים הרבה יותר. הזמנת חופשה ברגע האחרון אינה מתאימה לכל אחד מאיתנו, בעיקר לא למשפחות עם ילדים וזאת בשל המחויבויות וההכנות הנדרשות.

התפשרו על חדר זול יותר

נכון, כולנו היינו רוצים את החדר המפואר והמרשים ביותר שיש למלון כזה או אחר להציע אך לעיתים הפערים בין החדרים אינם משמעותיים, בעוד המחירים בהחלט משתנים בצורה משמעותית. כדאי לקרוא היטב את המפרט שיש לכל חדר וחדר במלון שבו תרצו לשהות ולהבין האם יש בחדר מרפסת, מה הגודל של החדר, מה ההבדלים בינו לבין שאר החדרים במלון וכדומה.

הזמינו את בסיס האירוח הזול ביותר

כל מלון, יציע לכם בסיס אירוח מסוים אשר לרוב יהיה ארוחת בוקר בלבד. במידה ותרצו לשדרג ולהוסיף ארוחת צהרייים וערב, תצטרכו לשלם יותר. אחת הדרכים לחסוך היא פשוט להשאיר את בסיס האירוח הנמוך ביותר ולקנות אוכל במקומות זולים יותר כמו קניונים, מסעדות, בתי קפה או כל מקום אחר בקרבת המלון.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.