יוסף ברגר | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

ממצאים מהנער שנעלם מעל 100 יום נמצאו והועברו למשטרה

האם נמצא קצה חוט בפרשיית היעדרותו של מוישי קליינרמן? במהלך החיפושים שנערכו אתמול (ד') על ידי מתנדבי זק”א נמצאו ממצאים ופריטי לבוש ועל פי דיווח של חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק”א, הממצאים הועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה
ממצאים מהנער שנעלם מעל 100 יום נמצאו והועברו למשטרה
צילום: באדיבות המשפחה

האם נמצא קצה חוט בפרשיית היעדרותו של מוישי קליינרמן? במהלך החיפושים שנערכו אתמול (ד') על ידי מתנדבי זק”א נמצאו ממצאים ופריטי לבוש ועל פי דיווח של חיים אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק”א, הממצאים הועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה.

המתנדבים ריכזו את החיפושים בעיקר באזור ציון הרשב”י במירון, זאת לאחר שמוישי, הנער בן ה-16 ממודיעין עלית, נראה שם בפעם האחרונה מאז שנעלם לפני יותר מ-100 ימים.

עשרות המתנדבים סרקו את השטח רגלית וברכבי שטח, אספו ממצאים ועשו מאמצים רבים בכדי לחפש אחר קצה חוט ומידע לגורלו של הנער.

 

החיפושים התבצעו בתא שטח שהוגדר מראש על ידי אנשי מקצוע, בהשתתפותם של אנשי יחידת החילוץ גליל מערבי כרמל, שמנתחים כבר תקופה ארוכה את השטח ואת התרחישים השונים שבהם אפשרות להימצאותו של הנעדר.

אוטמזגין, מפקד היחידות המיוחדות בזק״א אמר: “יצאנו במבצע אייכּה בהשתתפותם של עשרות מתנדבים בהם מתנדבי יכ״ל, קצינים מהיחצ״א, בכדי לנסות להביא בשורה למשפחה, במהלך החיפושים נמצאו על ידי המתנדבים ממצאים ופריטי לבוש שהועברו לכוחות המשטרה להמשך בדיקה. התמקדנו בחיפושים אינטנסיביים בשטח על ידי מתנדבים ואזרחים רבים וטובים שיצאו במסירות רבה בחום הכבד ותנאי שטח קשים, מה שהקשה על הצוותים והפך את המשימה למורכבת מאוד. ככל שנצטרך ונתבקש נצא בעוד מבצעים כאלה בתפילה שנזכה לבשר בשורות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.