חיים זלצמן | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

לקראת ימי בן המצרים: נערכים ללימוד הלכות בית הבחירה

עם התקרב ימי בין המצרים שיהפכו לששון ולשמחה, נערכים בצעירי חב"ד המרכזית בניו יורק לשלל פעולות שיישמו את קריאתו של הרבי להוסיף בלימוד הלכות בית הבחירה במיוחד בשבועות אלו, והשנה מתווספים חדושים רבים שירחיבו את מעגלי הלימוד, ויוסיפו חיות במבצע מיוחד זה
לקראת ימי בן המצרים: נערכים ללימוד הלכות בית הבחירה

עם התקרב ימי בין המצרים שיהפכו לששון ולשמחה, נערכים בצעירי חב"ד המרכזית בניו יורק לשלל פעולות שיישמו את קריאתו של הרבי להוסיף בלימוד הלכות בית הבחירה במיוחד בשבועות אלו, והשנה מתווספים חדושים רבים שירחיבו את מעגלי הלימוד, ויוסיפו חיות במבצע מיוחד זה.

חוברת לימוד חדשה שהופקה במיוחד עבור הלימוד לאור קריאתו של הרבי, המכילה את הלכות בית הבחירה להרמב"ם, הפרקים בנביא יחזקאל העוסקים בבית שלישי ומשניות תמיד ומידות, בהוצאה חדשה ומאירת עניים יחד עם המפרשים הרגילים, הכל בהוצאה מפוארת באדיבות וועד להפצת שיחות, שהעניקו בנפש חפצה את המהדורה שברשותם לטובת הלומדים, החידוש העיקרי בחוברת הוא מדורי עזר להבנת פשט דברי הרמב"ם.

מסביב ללשון הרמב"ם מובאים לקט שיחות הנוגעות לפשט, לקוטי רמב"ם – תוספת ביאור ממקומות אחרים בספר היד ובשאר ספרי הרמב"ם, מראי מקומות ושינויי נוסחאות המוסיפים בהבנה, וביאור בכל מקום נצרך להבנת דברי הרמב"ם.

הקונטרס נערך ע"י הת' מנחם מענדל פעווזנער, שסבו הגה"ח הרב אברהם ברוך פעווזנער פעיל מזה עשרות שנים במבצעי הרבי הקשורים לשלושת השבועות, וגם זכה לערוך את הספר הלכות בית הבחירה עם חידושים וביאורים, ספר שהסב לרבי רוב נחת, ואף התבטע עליו: "זייער א שיינער ספר" - ספר יפה מאוד.

להזמנת החוברת לישיבות וקעמפים אפשר ליצור קשר באמצעות כתובת האימייל: [email protected]

חידוש נוסף שיתקיים השנה, מצגת מיוחדת על הלכות בית הבחירה, הממחישה באופן וויזואלי את תוכנית הבית, ומקלה את הבנת ההלכות, כמאמר חז"ל "אינה דומה שמיעה לראיה", התוכנית פרי עבודתו של הרה"ת חנני' ישראל הכהן הפינגער, הנודע בזכות מפעל "גמרא אקדמי" בראשו הוא עומד.

המצגת זמינה באתר - לחצו כאן!

בצא"ח מארגנים בשיתוף בתי הכנסת בשכונה, ערבי לימוד בהם תוקרן המצגת בליווי הסברים מהרב הפינגע'ר, כל זאת מלבד מערך השיעורים היומיים בבתי הכנסת בשכונת קראון הייטס, ערבי לימוד לנשים וכינוס תורה. 

להורדת קונטרס הלכות בית הבחירה - לחצו כאן!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.