יוסף ברגר | יום ט"ו תמוז ה׳תשפ״ב 14.07.2022

בחורי הישיבה מלוד שיפעילו את הקעמפ השכונתי התוועדו

רגע לפני שהם מדריכים את 350 החיילים שקעמפ "צבא הרבי" בשיכון חב"ד בלוד, עשרות מתלמידי ישיבת תומכי תמימים המרכזית בעיר התוועדו והתכוננו • המשפיע הכללי של הישיבה ומנהלי הקעמפ נשאו דברים בפני המשתתפים
בחורי הישיבה מלוד שיפעילו את הקעמפ השכונתי התוועדו
תמונות: אברימי אופנר

אמש (ד') התקיים כנס היערכות ראשון לצוות המיני קעמפ "גן ישראל" בעיר לוד, במהלכו התכנסו תלמידי הישיבה המרכזית בלוד, שישמשו כאנשי צוות בקעמפ, להתוועדות מיוחדת.

חברי הנהלת הקעמפ, המרכזים והגנרלים מישיבות כפר חב"ד ומגדל העמק פתחו את הישיבה בחשיפת התוכניות המיוחדות שיהיו השנה בקעמפ. הצוות הכין תוכניות מיוחדות וטיולים ברמה גבוהה במיוחד. השנה שמו דגש בהנהלת הקעמפ על תוכנית לימודים מיוחדת, וכן תכניות הווי שילוו את החיילים לאורך כל הקעמפ כולו.

נשא דברים במהלך הכנס הרב יוסף יצחק בוטמן, משפיע כללי בישיבת תומכי תמימים בלוד. הרב בוטמן הסביר על אודות האחריות והזכות הגדולה של תלמידי התמימים לחנך את ילדי ישראל, ונכנס לפרטים נוספים שכל איש צוות חשוב שיזכור לפני שיוצא לאתגר הגדול והמיוחד.

בהמשך דיבר ר' יוסף יצחק עמוס, מחנך בתלמוד תורה חב"ד בלוד, שמנהל ומלווה השנה את הקעמפ באופן אישי. עמוס הרחיב וסיפר מזווית ראייתו כמחנך את ההשפעה העצומה של הקעמפ על החיילים, והוסיף כי לאחר השנים האחרונות בהם הקעמפ גדל משמעותית והכפיל את עצמו, התקיימה השנה הפקת לקחים בתיאום עם הנהלת מתנ"ס חב"ד, והוא בהחלט מצפה השנה לקעמפ מושקע ומיוחד במינו.

חתמו את האירוע מנהלי הקעמפ, התמימים יהודה מנחם בן חיים, זלמן בוטמן ויוסי קניג, ששיתפו את הצוות שהשנה יתקיימו 'סדרי ערב' בכל יום למפקדי הקעמפ, ובסיום הקעמפ תתקיים הגרלה על חצי כרטיס טיסה לרבי למפקדים המתמידים.

כמו כן, סיפרו תובנות ולקחים מנסיונם רב השנים בניהול קעמפים והודו להנהלת ישיבת תומכי תמימים בלוד, לוועד קהילת חב"ד בלוד, להנהלת מתנ"ס חב"ד בלוד, וליוסי הרוש מ"מ ראש עיריית לוד, על כל הסיוע.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.