חיים זלצמן | יום י"ד תמוז ה׳תשפ״ב 13.07.2022

בישיבת חב"ד ברחובות נערך סיום מבצע לימוד והדפסת התניא

לאחר שבועות של מבצע מיוחד, בהם השקיעו התמימים בישיבה קטנה 'מאור מנחם' רחובות בראשות ראש הישיבה הרב חיים אהרן, בלימוד השיחה של הרבי מאחרון של פסח תשל"ו, שיננו את שלשלת היחס מספר היום יום, וגילו בקיאות בתאריכים החסידיים - התקיים בי"ג תמוז כנס מרומם בהם התקיימו הגרלות מיוחדות 
בישיבת חב

לאחר שבועות של מבצע מיוחד, בהם השקיעו התמימים בישיבה קטנה 'מאור מנחם' רחובות בראשות ראש הישיבה הרב חיים אהרן, בלימוד השיחה של הרבי מאחרון של פסח תשל"ו, שיננו את שלשלת היחס מספר היום יום, וגילו בקיאות בתאריכים החסידיים, וכן הקפידו על סדרי לימוד בתורה של הרבי והנהגה חסידית, התקיים בי"ג תמוז כנס מרומם בהם התקיימו הגרלות מיוחדות ובראשם: קונטרס שהתקבל מהרבי וכרטיס טיסה לרבי, בנוסף לעשרות ספרי קודש וחלוקת פרס אישי לכל אחד.

המבצע נוהל ואורגן על ידי ארגון את"ה, והתמימים משיעור ג', העומדים לאורך כל השנה בארגון סדרי שיחות, סדרי גאולה ומשיח, יציאה למבצעים ועוד.

אחד מהרגעים המרגשים של הכנס היה הדפסת התניא בזאל החדש והמשופץ של הישיבה. כמה משפחות ובראשם משפחות קרלנשטיין, נחשון ונגר, לקחו על עצמם להדפיס את הישיבה לע"נ יקיריהם ולזכות בני משפחותיהם.

את הכינוס הנחה בטוב טעם התמים שמואל קריצ'בסקי שדיבר על מהות השיחה ושייכותה לכל תמים ביום יום. הרב משה ירוסלבסקי מרבני הישיבה כובד באמירת פרקו של הרבי. הרב מיכאל רייניץ שליח הרבי ומנהל הפעילות בעיר התוועד עם התמימים על י"ב י"ג תמוז.

הרב יוסף יצחק לוין משפיע ומשגיח ראשי דיבר בפני התמימים על מאחורי הקלעים של ארגון כזה מבצע וכן הודה למשפחות שהדפיסו את התניא, נציגי המשפחות ר' שניאור נחשון ר' שי נגר ר' ארז קרלנשטיין מנכ"ל המוסדות.

ולסיום הרב אפרים מיפעי לימד מתוך דפי התניא הטריים שזה עתה הודפסו את פרק לב והתוועד על השייכות המיוחדות לתמימים.

את ההגרלות ערך וביצע ראש את"ה התמים חיים אברהם חלפון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.