צביקה קעניג | יום י"ד תמוז ה׳תשפ״ב 13.07.2022

מסיבת סיום מושקעת בת"ת "אור מלכה" בראשון לציון

מאות הורים ואורחים רבים השתתפו במסיבת סיום מרשימה של תלמוד תורה "אור מלכה" חב"ד בראשון לציון • אנשי הצוות וההנהלה חולקו תעודות הצטיינות ופרסים לתלמידים שהצטיינו במהלך השנה במבצע "כתר שם טוב", לעיני ההורים הנרגשים
מסיבת סיום מושקעת בת

כמיטב המסורת נחגגה ביום חמישי האחרון באולמי המתנ"ס בראשון לציון חגיגת סיום מפוארת של שנת הלימודים החולפת בתלמוד תורה "אור מלכה" חב"ד בעיר. מאות הורים ואורחים רבים באו ונטלו חלק באירוע. 

הערב נפתח בקליפ סיכום שנה מרהיב, ומראות קודש מהרבי על גבי מסכים רחבים, לאחר מכן עלה הרב יצחק שיחי' גרוזמן שליח הראשי בעיר ראשון לציון שבירך את פעילות המוסדות ומנהליה, ודיבר אל הילדים כניצני השלוחים של ראשון לציון בדור הבא, כוחם הרב והנהגתם המופתית מעידה על יכולתם לעמוד במשימה זו לחנת רוח הרבי המשלח, ולתפארת העיר כולה.  

לאחר מכן עלה מנהל מוסדות חינוך חב"ד בעיר הרב בנימין-נחום שיחי' זילברשטרום שסיכם את פעילות והצלחת שנה"ל בה הורגש תנופת עשיה גדולה, במרכזה יצאו כעת לשיפוץ מסיבי של מבנה התלמוד תורה, אליו יחזרו לתחילת שנת הלימודים הבעל"ט, כאשר בימי הקיץ שוכנים בנאות דשא בקמפוס אחר בעיר, כאשר על לימוד התורה לא מוותרים גם בימי הקיץ.

לאחר מכן עלו צוות המחנכים, המורים, היועצים, וכן אנשי ההנהלה לקבל את התודה והברכה. התלמידים המצטיינים בהנהגה וכן חתני שינון ולימוד משניות ותניא בע"פ שקיבלו תעודות ומלגות על הישגיהם.

מרכז הערב היה מופע אור-קולי מיוחד וחדשני מבית היוצר של התלמוד תורה, מופע "אור לנשמה". במופע הציגה כל כיתה קליפ ובו סיפורו של ניגון אותה בחרו, ולאחר מכן עלו ושרו את הניגון בשילוב כלי נגינה רבים ובשילוב מולטימדיה ייחודית ובז'אנר מיוחד לכל כיתה, את המופע הוביל הזמר שמחה פרידמן ששילב את הקהל בחלקים מהניגונים, וניצח על הילדים. המופע התקיים בשילוב המורה למוזיקה הרב מיכאל שלוש והמורה לדרמה הרב שניאור ערד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.