חיים זלצמן | יום י"ב תמוז ה׳תשפ״ב 11.07.2022

עשרות שלוחים ואברכים ביום עיון בתום קורס 'חופה וקידושין'

עשרות שלוחים ואברכים השתתפו ביום עיון מיוחד למסיימי קורס 'חופה וקידושין' של מכון "הבינני – המכון הגבוה ללימודי הלכה ורבנות", שהתקיים בשיתוף עם 'בית מדרש לשלוחים'
עשרות שלוחים ואברכים ביום עיון בתום קורס 'חופה וקידושין'

עשרות שלוחים ואברכים השתתפו ביום עיון מיוחד למסיימי קורס 'חופה וקידושין' של מכון "הבינני – המכון הגבוה ללימודי הלכה ורבנות", שהתקיים בשיתוף עם 'בית מדרש לשלוחים'.

המשתתפים נהנו משיעור מרתק ומיוחד מפי הגאון הרב אליהו בר שלום - רב העיר בת ים ובעל מחבר "משפט הכתובה". 

בסיום השיעור התקיים מבחן מסכם והמשתתפים קיבלו תעודת מסדר קידושין, תעודה התקפה גם בחו"ל. עבור למעלה משבעים שלוחים מחו"ל הועבר הקורס גם בשפה האנגלית על ידי הרב יצחק שלמה קרביצקי.

"חשוב לנו שהלימודים וההכשרות שהבוגרים שלנו עוברים במכון 'הבינני' יסייע ויהיה תקף גם בארץ ישראל וגם בחו"ל על מנת לסייע לשלוחים הרבים בכל מקום סביב העולם" אומר הרב יצחק שלמה קרביצקי מייסד מכון 'הבינני' והעומד בראשו.

במהלך הקורס נלמדו גם ההלכות הפרקטיים של סידור קידושין. הרב סוויסה, מרבני המכון ובוחן ברבנות הראשית, הוסיף מהניסיון הרב שלו הרבה סיפורים ושאלות אקטואליות שהוא קיבל במשך השנים על מנת להחיות את הלימוד ולהוריד את הדברים לרמה הפרקטית.

במכון "הבינני", שהוקם ע"י ובפיקוח בית דין רבני חב"ד, עברו עד כה מאות בוגרים בקורסים השונים - קורסים למבחני רבנות וקורסים ללימוד הלכות. נוסף עליהם יש עשרות אלפי יהודים ברחבי העולם שנהנים מידי יום משיעורי הדף היומי שהמכון מוציא בשיטת הלימוד הייחודית שפיתח ושיעורים בש"ס לפי סדר הש"ס. כאמור, מאות בוגרים עברו תחת המכון וסיימו בהצלחה את מבחני הרבנות.

בשבועות אלו נפתחים קורסים חדשים מבית מכון 'הבינני' והדלתות נפתחות לנרשמים חדשים לקורסים היוקרתיים של דיינות וטוען רבני, וכן לשאר הקורסים של המכון – סת"ם, מקוואות, שבת ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.