מערכת COL | יום כ"א סיון ה׳תשפ״ב 20.06.2022

העיתון "שמעצב את בנות חב"ד" חגג חמישים גיליונות עמוסי תוכן

העיתון החודשי הייחודי שהחל להופיע לפני ארבע שנים, ומאז מחולל מהפכות כבירות בקרב בנות חב"ד הצעירות דוברות העברית מכל רחבי העולם, חגג בשבוע שעבר חמישים גיליונות • קוראות צעירות מספרות
העיתון
גיליון 'לבנות' חוגג חמישים

בשבוע שעבר יצא לאור גיליון החמישים של הירחון 'לבנות' - העיתון הייחודי, הראשון מסוגו, לבנות חב"ד, דוברות העברית, בכל רחבי העולם.

הגיליון הראשון יצא לאור לפני ארבע שנים, לקראת חודש תמוז תשע"ח. השבוע, כאמור, לקראת חודש תמוז תשפ"ב, יצא לאור גיליון החמישים.

אחת לחודש יוצא הירחון לאור, פרי עבודה משותפת של "בנות חב"ד" שע"י "ארגון נוער חב"ד", ומערכת שבועון "כפר חב"ד", והוא נקרא בשקיקה בידי רבבות בנות מכל רחבי העולם.

"זה עיתון שמחנך פה דור של אימהות ומחנכות", מצהירים בהנהלת 'ארגון נוער חב"ד'. "הצורך בהקמתו זעק מהשטח. הוא עוסק בנושאים שהכי מעסיקים כיום, בעולם המודרני והרווי במסכים מרצדים, את בנות הנוער.

"אי אפשר לתאר את עוצמת ההשפעה של הגיליון על הבנות הקוראות. בנות שמינו לעצמן משפיעה בעקבות קריאה בגיליון, בנות שקיבלו על עצמן להקפיד על חסימה במכשיר הטלפון ועוד שורה של החלטות טובות.

"לראשונה בנות חב"דיות מקבלות במה שבה הן יכולות לכתוב את אשר על ליבן. לראשונה בנות קוראות, בגובה העיניים, על נושאים שמעסיקים אותן ביום יום, והדברים חודרים ומשפיעים".

הירחון מצורף אחת לחודש לחבילת 'כפר חב"ד'. חלק מן הכותבות בו הינן נשות חינוך, וחלק מן הכותבות הינן נערות צעירות. עורכות העיתון הן גב' פייגי גולדשמיד וגב' חני גרינברג. רכזת המערכת היא הגב' רבקה ברוד. לצדן אנשי הצוות של כפר חב"ד - העורך הראשי הרב אהרן דב הלפרין, העורך מנחם כהן, מנהל המערכת יהודה גוזובסקי והמעצבת גב' אפרת פרידמן.

בשבוע שעבר חגגו, כאמור, את הוצאת הגיליון החמישים. לרגל המאורע שיגרו עשרות רבות של בנות, קוראות אדוקות של הירחון, תגובות מחוויית הקריאה שלהן.

"העיתון תרם לי מאוד ברמה החסידית", סיפרה דבורי מטבריה. "אני זוקפת לזכותו הרבה מההתקדמות שלי".

חיה מושקא מנתניה ציינה: "אני מרגישה שהכותבות מאוד מבינות אותנו". הלל מקריית גת הוסיפה: "העיתון העשיר אותי מאוד ברמה הרוחנית".

חני מדימונה כתבה: "העיתון מדהים, הכל בגובה העיניים, ועוסק בנושאים שהכי מעניינים ומעסיקים אותנו, והכל כזה חסידי וחדור".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.