חרדים10 | יום כ"א סיון ה׳תשפ״ב 20.06.2022

בן גביר בלם קמפיין משמיץ נגד דרעי: “לא לערוך קרבות פנימיים”

'פעילי הר הבית' תכננו לפרסם מודעות ענק עם הכיתוב: "אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו" ותמונתו - לאחר שבמוצ"ש התבטא הראשל"צ נגד ח"כ בן גביר וכינה וגינה בחריפות את עלייתו להר הבית - בניגוד לפסקי גדולי ישראל • בן גביר: "נכון שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר, אבל צריך להתנהל באחריות"
בן גביר בלם קמפיין משמיץ נגד דרעי: “לא לערוך קרבות פנימיים”
ח"כ בן גביר בהר הבית (צילום: מנהלת הר הבית)


יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר, ביקש לגנוז קמפיין חריף שתכננו פעילי הר הבית לפרסם נגד יו”ר ש”ס אריה דרעי, לאחר דבריו הקשים של הראשל”צ הרה"ג יצחק יוסף בשיעורו השבועי במוצאי שבת.

הקמפיין שנגנז תקף את יו”ר ש”ס,  לאחר שבמוצאי שבת התבטא הגר”י יוסף נגד ח”כ בן גביר, ותקף אותו בהתבטאות חריפה על כך שהוא עולה להר הבית בניגוד לדעתם של גדולי ישראל.

"איסור כרת": הראשל"צ הגר"י יוסף בשיעורו השבועי במוצאי שבת. צפו:

פעילי הר הבית שהתקוממו על פרסום הדברים תכננו לפרסם מודעות ענק בכלי התקשורת הגדולים עם הכיתוב: “אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו” ותמונתו של דרעי.

הפעילים טענו, כי לאחר שפוליטיקאים מש”ס החלו לתקוף את עלייתו של בן גביר להר הבית, ניתן להסיר את הכפפות ולהזכיר לאנשי ש”ס את אוסלו.

בן גביר, שלא הסכים לפרסום הדברים, אמר כי מדובר בחציית קו אדום וכי “אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות”.

בן גביר: “זה נכון שיש פוליטיקאים שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר ומהפופולריות האדירה שלי ברחוב, אבל הדרך להתמודד איתם היא לא לערוך קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין. המטרה שלנו היא להשיג 61 מנדטים ואת ניצחון הימין, ואנחנו צריכים להיות ממוקדי מטרה ולהתנהל באחריות”.

בשבוע שעבר התקבל בן גביר בכבוד רב בבית הכנסת היזדים בביקור בשיעורו של הרב מאיר אליהו, מקום הנחשב למעוז מפלגת תנועת ש”ס בירושלים, שם מסר הגר”ע יוסף זצ”ל את שיעוריו.

יצוין, כי על פי סקר פנימי שנערך עולה כי כ־20 אחוזים ממצביעי ש”ס שוקלים להצביע לציונות הדתית בעקבות פעילותו של ח”כ בן גביר.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
עמדת הרבי
כ"א סיון ה׳תשפ״ב
מדוע לא מציינים את דעת הרבי נגד העליה להר???

בשנת 1967, לאחר שהכותל המערבי הוחזר לידיים יהודיות, הקים הרב ובר, בהוראת הרבי מליובאוויטש, דוכן להנחת תפילין הפועל עד היום ברחבת הכותל המערבי. הוא הציב שלט המזהיר על איסור העלייה להר הבית לדעת פוסקים רבים ואף הציב שומר שיפקח על כך (ויקיפדיה).
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.