מערכת COL | יום כ' סיון ה׳תשפ״ב 19.06.2022

"קמות ב-4 בבוקר" • הסניף הכי ייחודי של 'בת מלך' חגג סוף שנה

בשעת בוקר מוקדמת התכנסו חניכות סניף "בת מלך" הוירטואלי לילדות השלוחים למסיבת סיום שנה ייחודית • המדריכות הופתעו מסרטונים שהכינו החניכות, וכל אחת קיבלה שי הוקרה ייחודי • "רואים בהן את הכוח של הרבי"
השי שחולק למדריכות

באירוע מרגש ומעצים מאוד, שהתקיים היום (ראשון) בשעת בוקר לפי שעון ישראל, חגגו עשרות חניכות 'בת מלך' מרחבי העולם, בנות שליחי הרבי סביב הגלובוס הלומדות בבית ספר נט שע"י משרד השלוחים, מסיבת סיום מיוחדת.

האירוע התקיים, כפי שמתקיימות הפעילויות, מכורח הנסיבות, בכל ימות השנה - באופן וירטואלי, באמצעות תכנת 'זום'. עשרות השליחות הצעירות התכנסו יחד כדי לסכם את שנת תשפ"ב ב'בת מלך', הפועל תחת "ארגון נוער חב"ד".

זהו אחד מן הסניפים הייחודיים בארגון העולמי, והוא פועל בשילוב עם בית הספר נט, שע"י משרד השלוחים. חניכות הסניף הן בנות השלוחים הלומדות בכל השנה באופן וירטואלי, ולצד הלימודים הרשמיים הן מתכנסות יחד בקביעות לפעילות 'בת מלך'.

את הסניף מפעילות מדריכות, בנות שלוחים, גם הן מרחבי העולם. "הפעלת סניף, שחניכותיו פזורות על פני יבשות שונות, דורשת מסירות אדירה", אומרים בהנהלת 'ארגון נוער חב"ד'. "ישנה מדריכה, מושקי מזרחי מתאילנד, לדוגמה, שבכל יום קמה בשעה ארבע לפנות בוקר בשביל פעילות בת מלך. והיא לא היחידה".

במסיבת הסיום של הסניף היום הוענקו תעודות הוקרה לכל צוות המדריכות. בהמשך תקבל כל מדריכה שי מיוחד, שישוגר אליה למקום שליחותה ברחבי העולם.

כל כיתה בבית הספר הכינה הפתעה וירטואלית למדריכות שלה. במהלך האירוע המדריכות נשאו דברים בפני החניכות. כן השתתפה מנהלת 'בת מלך', שליחת הרבי הגברת חני גרינברג, שהודתה למדריכות המסורות ולעומדים מאחורי פעילות הסניף הייחודי.

במהלך האירוע כולן יחד רקדו את ההמנון השנתי של 'בת מלך' - כל אחת ממקום שליחותה ברחבי העולם.

"היה מרגש מאוד לראות את הבנות הצעירות, שליחות הרבי, שלא פוגשות חברות פיזיות ביום יום, חוגגות שנה מלאת עשייה ופעילות במסגרת 'בת מלך'. גם הן מקבלות את כל הפעילויות כמו הבנות הצעירות ברחבי הארץ", אומרים ב'ארגון נוער חב"ד'.

"זה כוח של צבא הרבי, לא ניתן להסביר אותו. הבנות היו מולהבות, וכמותן גם המדריכות. למרות המרחקים הפיזיים הגדולים, ניתן היה בקלות להבחין בחברות הגדולה בין הבנות ובקשר החם המחפה על כל מרחק".

במהלך האירוע הודו האחראיות למדריכות המסורות, מכל רחבי העולם, המשקיעות כאמור, בשעות שאינן שעות, מאמצים גדולים בעבור ילדות הסניף.

חנה גולדשמיד - תאילנד
דינה כהן - קזחסטאן
רבקי ליבערזאהן - ספרד
צביה סטמבלר - פולין
שעטרנא שרה לענט - אנגליה
חיה מושקא מזרחי - ברזיל
חיה  ראזנבלום - בלגיה
מנוחה רחל חדד - תאילנד
חנה טויבא שטיפל - אנגליה
רחל טעמרל בלוי - הערבה, ישראל

וכן למנהלת בית הספר נט הגב' חוי קסטל, ולאחראית ומנהלת הסניף לילדות השלוחים - השליחה רבקה וילנקין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.