מנדי ברגר | יום כ' סיון ה׳תשפ״ב 19.06.2022

תעלומה: אברהם משה קלינרמן בן ה-16 נעדר מזה 85 יום

למעלה מ-85 ימים חלפו מאז היעדרותו של הנער בן ה-16, אברהם משה קלינרמן, ממודיעין עלית, אשר נראה בפעם האחרונה בתאריך כ"ב אדר ב' תשפ"ב באזור ציון הרשב"י במירון, ומאז נעלמו עקבותיו
תעלומה: אברהם משה קלינרמן בן ה-16 נעדר מזה 85 יום
צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה

למעלה מ-85 ימים חלפו מאז היעדרותו של הנער בן ה-16, אברהם משה קלינרמן, ממודיעין עלית, אשר נראה בפעם האחרונה בתאריך כ"ב אדר ב' תשפ"ב (25.3.2022) באזור ציון הרשב"י במירון, ומאז נעלמו עקבותיו.

כלבני יכ"ל הוקצפו השבוע בשילוב הפעלת כלבי הרחה מיוחדים, יחד עם אמצעים נוספים, כיסוי תאי שטח רחבים, תוך מתן דגש על עומק השטח והסבך - מערות, נחלים, קברי צדיקים, בורות ועוד.

המשטרה, שהקימה בשבוע שעבר צוות חקירה מיוחד לפרשה, אומרת הבוקר כי "משטרת ישראל ממשיכה כל העת בחיפושים אחר הנעדר קלינרמן. מיום קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו".

עוד נמסר מהמשטרה כי היא מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות.

את הקושי באיתורו, מסבירה המשטרה כי "במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנקודות רבות בארץ בהם יכול היה להימצא".

מי שהעלה את הסיפור לסדר היום ולא מפסיק לסייע למשפחה ולגרום למשטרה וחברי הכנסת להתייחס לתעלומה ברצינות, הוא אריאל אלחרר - דוברו של ח"כ פוטין מולא מהליכוד ואיש תקשורת. "לא ייתכן כי משפחה חרדית מחפשת את בנה כמה חודשים ואין לה מענה הולם, כפי שראינו את המשטרה פועלת בנעדרים אחרים", הוא אומר. "מדובר בנער בן 16 שהמדינה הייתה צריכה להפוך כל אבן בכדי למוצאו - אך רק לאחר שעשינו קמפיינים שלמים ופעלנו בנדון - החלו לחפש אותו".  

כל היודע דבר על מקום הימצאו או פרט כלשהו העשוי לסייע באיתורו, מתבקש ליצור קשר עם המשטרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.