מערכת COL | יום ט"ז סיון ה׳תשפ״ב 15.06.2022

רגע לפני החופש: ה'גיבורות' של 'בת מלך' נהנו מ'הפנינג' חווייתי

אלפי חניכות "בת מלך", מחלקת הבנות הצעירות הפועלת תחת "ארגון נוער חב"ד", נהנו בימים האחרונים מהפנינג חוויתי ומושקע שסיכם את השנה החולפת • מטרת תכנית ההפנינג הייתה להחדיר בילדות מסרים חסידיים לקראת החופשה הגדולה. בסיום התכנית כל תלמידה קיבלה כובע שמש עליו התנוססו המילים "גיבורה - גם בחופשה" והמסר הברור
רגע לפני החופש: ה'גיבורות' של 'בת מלך' נהנו מ'הפנינג' חווייתי
תמונות: באדיבות המצלם

רגע לפני שהן יוצאות לחופשת סיום השנה, נהנו אלפי חניכות 'בת מלך', הפועל תחת 'ארגון נוער חב"ד' בכל ימות השנה, מ'הפנינג' חוויתי מעצים ומושקע בבתי הספר, שסיכם את הפעילות האדירה של שנת ה'תשפ"ב.

כמיטב המסורת ההפנינג התקיים בעשרות סניפים, בכל רחבי הארץ, והופעל במסירות בידי רכזות המחוזות, האחראיות בכל השנה על הקשר השוטף עם סניפי הארגון.

אלפי הבנות נהנו מתכנית מושקעת, במסגרת ה'הפנינג', בבתי הספר. החניכות סיכמו את השנה, ובייחוד את הנושא השנתי - שהשנה הוקדש לשנת השמיטה - "גיבורות השנה".

"המסר היה", משתפות אותנו האחראיות ב'בת מלך', "ללמוד מהחקלאים-גיבורי הכוח ששומטים את האדמה בשנה זו, ומתגברים למרות כל הקשיים וההפסדים, הם שומרים שמיטה כהלכה, כי כך ציווה ה', כך גם בנות המלך הן גיבורות אמיתיות מהשדה של החיים. הן מתגברות ומנצחות את היצר הרע, ולמרות כל הקשיים שיש סביבן הן מנצחות בכל רגע מחדש!".


כובעי השמש שקיבלו החניכות


כמו כן נערכו משחקי טריוויה חווייתיים בסניפים השונים, וכן משחקים וריקודים לקול צלילי ההמנון השנתי ומשחק בלונים ממותגים בצבעי חולצות הארגון.

כל חניכה קיבלה כובע שמש עליו כתוב "גיבורה - גם בחופשה". הדבר השריש את המסר שהנחילו בארגון לאלפי החניכות, לפיו גם בימי החופשה, כאשר אין מסגרת ואין בתי ספר ממשיכים לנהוג לאור התורה והמצוות והוראות הרבי ללא כל רפיון.

"בכל שנה 'בת מלך' מפתיע אותנו מחדש", מספרת חנה נגר, מרכזת הפעילות ברחובות. "ובכל פעם זה יותר מוצלח מהפעם הקודמת".

צוות מדריכות מנתיבות וקרית גת סיפרו: "היום בדיוק היה ההפנינג והבנות היו מולהבות שקיבלו את כובעי השמש, כי מחר יש טיול שנתי לשני הסניפים".

המורה חני וולף מחולון סיפרה: "היה שיתוף פעולה מלא מצד הבנות, והתכנית הייתה ממש ממש מקסימה. כל הכבוד לכל העוסקים והעוסקות במלאכה".

המורה בת'י בן שחר, ירושלים: "הבנות נהנו גם מהתוכן החסידי וגם הריקודים, כובעי שמש  הבלונים וכל החשיבה לפרטים הקטנים! אשריכן!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.