מערכת COL | יום ז' סיון ה׳תשפ״ב 06.06.2022

בשורת ענק לחסידי חב"ד בלוד: פרויקט 'נושמים נקי' יצא לדרך

בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ובמימון של 'מנהל מקרקעי ישראל', החלו היום העבודות במתחם כפר דהמש הגובל עם השכונות שער העיר, נווה אורנים וחב"ד במטרה לעקור את סבל השריפות, העשן והאוויר המזוהם והמחניק ממנו סובלים שנים רבות התושבים המתגוררים באזור • COL עם כל הפרטים
בשורת ענק לחסידי חב
תמונות: באדיבות המצלם
בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ובמימון של 'מנהל מקרקעי ישראל', החלו היום העבודות במתחם כפר דהמש הגובל עם השכונות שער העיר, נווה אורנים וחב"ד – במטרה לעקור את סבל השריפות, העשן והאוויר המזוהם והמחניק ממנו סובלים שנים רבות התושבים המתגוררים באזור.
 
לאחר מאבק השיג ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו תקציב כספי עצום, למיגור ועקירת שורש הבעיה, ולאחר מכרז של מועצה מקומית שדות דן, נבחר הקבלן בני וצביקה בע"מ שעלה היום על הקרקע, בכדי להתחיל בעבודות השטחת האדמה, ניקוי ערימות האשפה והפסקת העשן העולה מתחת לפני השטח. 
 
בסיור שנערך בשעות הצהריים, השתתפו היום נציגי ועד קהילת חב"ד – ר' חיים גלינסקי, ר' שמוליק בורקיס, ר' יוסי לויטין ור' דוד מוזגורזשוילי, לצד הנהלת העירייה – ראש העיר יאיר רביבו, סגן ראש העיר – יוסי הרוש, מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, מהנדסת העיר – גל גבריאל, עוזר רה"ע והפרויקטור לטיפול בנושא – משה אלדן, נציג מח' איכות הסביבה – עדן שמעון, נציג רשות מקרקעי ישראל והקבלן וצוותו. 
 
הנוכחים בסיור דנו בנושא ואף קיבלו סקירה מהקבלן על הליך העבודות שצפוי להימשך כמה חודשים. ראש העיר ציין, כי מאמץ רב נעשה במשך תקופה ארוכה בכדי להשיג את הכסף עבור טיפול בבעיה שאינה שייכת לעיריית לוד ולשטחה המוניציפלי, וב"ה המאמץ נשא פרי ובתקווה כי התושבים בלוד ינשמו אוויר לרווחה לבריאותם. 
 
בתום הפגישה, ועד קהילת חב"ד עדכן את חברי הקהילה, כי "היום השתתפנו בסיור בשטח הפסולת, יחד עם קבלן פינוי הפסולת בשטח. בסיור סוכם על לוחות הזמנים להתחלת וצפי לסיום העבודות, ודרכי פעולה לשימור המצב לאחר סיום העבודות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.