מנדי ברגר | יום כ"ג אייר ה׳תשפ״ב 24.05.2022

בישיבת חב"ד 'מאור מנחם' ברחובות ערכו סיום הרמב"ם

תלמידי ישיבה קטנה 'מאור מנחם' ברחובות התכנסו ביום סיום הרמב"ם, לסיום ערוך ומושקע בהשתתפות אנשי הצוות, התלמידים השלוחים וכלל התמימים • את סיום הרמב"ם ערך ראש הישיבה הרב חיים אהרון שליט"א, שהסביר את ההלכה האחרונה על פי שיחות של הרבי
בישיבת חב
צילום: נחום ציק ומ"מ משרקי

תלמידי ישיבה קטנה 'מאור מנחם' ברחובות התכנסו ביום סיום הרמב"ם, לסיום ערוך ומושקע בהשתתפות אנשי הצוות, התלמידים השלוחים וכלל התמימים.

את הכינוס פתח המנחה התמים שניאור זלמן כרמל, ברצון הגדול של הרבי בלימוד הרמב"ם ובעידוד התמימים ללמוד רמב"ם יום יום.

על המסך הוקרן 'דבר מלכות' מהרבי, שיחות הרבי בנוגע ללימוד הרמב"ם, עם הסבר וקטעי היסטוריה מסיומי הרמב"ם לאורך השנים ומענות הרבי בנושא.

בקריאת פרקו של הרבי כובד ראש את"ה התמים חיים אברהם חלפון שהפתיע את התמימים שהראה דולר שהרבי חילק לסיום הראשון שנערך בניו יורק. מיד לאחר פרקו של הרבי חולק לתמימים צדקה כפי רצון הרבי.

את סיום הרמב"ם עשה ראש הישיבה הרב חיים אהרון שליט"א, הרב הסביר את ההלכה האחרונה על פי שיחות של הרבי, ואיך התמימים מסמלים את ההנהגה הזו כבר כעת בשהייה ב'תומכי תמימים' מנותקים מעניני העולם ושקועים אך "לדעת את ה'".

את ההתחלה של המחזור החדש ערך הרב חנוך העניך זילברשטרום מרבני הישיבה, הרב עמד על המחלוקת האם הרמב"ם למד קבלה, והשיחה של הרבי בענין. ההבדל בין יסוד לעמוד וקישר את הדברים לחיי התמימים.

מארגן הסיום ואחראי "מטה רמב"ם" בישיבה התמים מנחם מענדל דוד הסביר את המבצע החדש מתוך עידוד ללימוד שלושה פרקים רמב"ם שבסיומו יוגרל בין כלל המשתתפים דולר של הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.