מנדי ברגר | יום כ"ג אייר ה׳תשפ״ב 24.05.2022

הרחפן תיעד: בהר חומה כבשו את האיצטדיון ביום ל"ג בעומר

איצטדיון הכדורגל הענק של עיריית ירושלים השוכן בפאתי שכונת חומת שמואל (הר חומה) בירושלים הוסב בל"ג בעומר למגרש של מפגן גאווה יהודית בהשתתפות אלפיים ילדים
הרחפן תיעד: בהר חומה כבשו את האיצטדיון ביום ל
תמונות רחפן: רועי חזיזה

איצטדיון הכדורגל הענק של עיריית ירושלים השוכן בפאתי שכונת חומת שמואל (הר חומה) בירושלים הוסב בל"ג בעומר למגרש של מפגן גאווה יהודית בהשתתפות אלפיים ילדים.

לאחר צעדת התהלוכה המרשימה ברחבי השכונה אל עבר הכינוס הגדול בליווי קבוצת המתפופים של ילדי השלוחים בשכונה וילדי המתמידים בניצחו של התמים שניאור טורקוב יחד ים שיירת הרכבים המקושטים בניצחו של ר' יוסי פש, הגיעו אל רחבת האיצטדיון, שם קיבל אותם בברכה שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בשכונה הרב שניאור זלמן כהן.

הילדים שמעו את סיפור הולדתו של רשב"י והמסר של ל"ג בעומר מפי השליח הרב אבי אסולין ונהנו מחווית מופע הקרקס. מופע מיוחד ושמח היה עם כוכב הילדים חיים ציפל.

רגעים מרגשים היו במהלך הכינוס כאשר הרב נועם רב קהילה בשכונה נשא תפילה מיוחדת עם הילדים לרבנו של עולם על הגאולה השלימה ושלח מכתב בקשה צמוד לבלונים שיתעופפו אל על ולאחר מכן עלו קבוצות ילדים וילדות מגני חב"ד בשכונה יחד עם מנהלת הגנים גב' טורקוב ואמרו את פרקו של הרבי "אשא עיני אל ההרים מאין יבוא עזרי" עם שיר תוכן מיוחד על רבי שמעון.

כמדי שנה כיבד בנוכחותו הרב אריאל אדרי אב"ד באר שבע ומו"צ בשכונה שברך את הילדים.

הרב כהן הודה בדבריו לעיריית ירושלים על כל אירועי ל"ג בעומר לטובת ילדי העיר והתושבים ותודה מיוחדת להרב יעקב הלפרין הפועל ללא ליאות במשך כל השנה כולה לטובת בית חב"ד בשכונה.

את התהלוכה והכינוס שעוררו הדים רבים והיו למופת הפיק וניהל השליח ומנהל הפעילות הרב מנחם טורקוב לצד הסיוע של השליח הרב טל רוזנמן, ר' ישי מרוואני והרב אמחי' אבן ישראל.

ליוו וסייעו לתהלוכה תלמידי התמימים מישיבות תורת אמת, תו"ת לוד ומגדל העמק ובנות מכון שושנה מירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.