מערכת COL | יום ט"ז אייר ה׳תשפ״ב 17.05.2022

מאות אלפים יצעדו • כך נערכים בבתי חב"ד לקראת התהלוכות

תהלוכות שייערכו בכל רחבי הארץ בידי למעלה מאלף שלוחי הרבי יחולקו לילדים דפי משניות ללימוד וסיום שישה סדרי משנה לעילוי נשמת מ"ה קדושי מירון. בצעירי אגודת חב"ד השיקו שורת יוזמות שירחיבו את מעגלי המשתתפים
מאות אלפים יצעדו • כך נערכים בבתי חב
צילום: באדיבות המצלם

מאות אלפי ילדים יצעדו השבוע, ל"ג בעומר, בתהלוכות מושקעות, לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, המאורגנות כמיטב המסורת, וכמידי שנה, על ידי למעלה מאלף השלוחים הפזורים בכל רחבי הארץ, המשקיעים ומתמסרים להצלחת התהלוכות בכל הכלים העומדים לרשותם.

בצעירי אגודת חב"ד, נערכו גם השנה מבעוד מועד עם שורת יוזמות מופלאות, המעצימות את התהלוכות המסורתיות ומעניקות להן צבעים מונגשים, המותאמים לילדים מכלל החוגים, וזאת במטרה למקסם את הצלחתם של תהלוכות הקודש, אותן יזם הרבי.

כחלק מפעולות ההנגשה, יוכלו המונים לקבל מידע און ליין על התהלוכה הקרובה לעירם, ולהצטרף יחד עם כל בני המשפחה. התהלוכות יתקיימו ברחובה של עיר, ממטולה ועד אילת, ובמהלכם יניפו ילדי ישראל שלטים עם מסרים יהודיים, ובהם פסוקי תורה וכן כרזות עידוד לאכילת מאכלים כשרים, טהרת המשפחה, שמירת שבת קודש, ומושגים יהודיים קדושים נוספים. "לצעדות הקדושות הללו, משקל חשוב בהעצמת החינוך היהודים ובפרט בימים אלו", אמר אחד השלוחים.

אל התהלוכות הגדולות יצטרפו שיירות רכבים, שיקושטו מבעוד מועד במדבקות צבעוניות, ובהם מסרים של 'עשרת מבצעי הקודש' שיזם הרבי לחיזוק וביצור חיי המשפחה היהודית.

לצד השיירות, יפארו את התהלוכות גם מוצגים מושקעים לל"ג בעומר, ובהם הנגשה מפוארת של 'מבצעי הקודש' שיזם הרבי בשעתו, לעידוד וחיזוק עם ישראל: מבצע מזוזה, מבצע אהבת ישראל, מבצע צדקה, מבצע נרות שבת, מבצע תפילין, ועוד.

לאחר התהלוכות, יתקיימו כנסים בכל מקום ומקום, ובהם יושמעו דברי תורה מהמעיין העצום של תורת הרשב"י, בעל ההילולא, יוגרלו פרסים על ספרי קודש, ינגנו משירי ל"ג בעומר, ויקבלו החלטות טובות.

כהוראת הרבי, המשתתפים יקבלו שי מיוחד: ספר מושקע, המותאם לילדים: "גיבורי העם שלנו" - המציג את גדולי העם היהודי, בהגשה משובחת ומשובבת עין. לצד הספר החדש, יחולק גם הספרון המסורתי.

בתהלוכות הענק שייערכו בערים החרדיות, ובהם אלעד, בני ברק, ירושלים, ברכפלד ועוד, יועמד לרשותם של המשתתפים גם דוכנים מיוחדים של ספרי חסידות, במחירים מסובסדים.

בימים אלו מפרסמים למעלה מאלף שלוחי הרבי את ההזמנות לתהלוכות בתפוצה ישירה למאות אלפים בכל רחבי הארץ. קו עיצובי חדש הוקנה למודעות הססגוניות, ובהם כל הפרטים של התהלוכות המקומיות.

בצעירי חב"ד בישרו השבוע לשלוחים, כי "כחלק מהוראת הרבי לקיים תורה, תפילה וצדקה בתהלוכות ל"ג בעומר, נחלק לילדים דפי משניות ללימוד וסיום שישה סדרי משנה לעילוי נשמת מ"ה קדושי מירון".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.