מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשפ״ב 08.05.2022

הנרצח בפיגוע באלעד: התגורר ב'שער העיר' החב"דית בלוד

מאות ליוו ביום שישי האחרון למנוחות בבית העלמין בלוד את הקדוש אורן בן יפתח הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד • אורן ומשפחתו מתגוררים בשכונת 'שער העיר' החב"דית בלוד • המנוח ז"ל היה מתפלל מידי יום בבית הכנסת המרכזי 'בית אריה' • רבים מאנ"ש חסידי חב"ד שהכירוהו אישית ואף שלא הכירוהו אישית, הגיעו לחלוק לו כבוד בהלוויתו קורעת הלב
הנרצח בפיגוע באלעד: התגורר ב'שער העיר' החב
המנוח הי"ד על רקע שיכון חב"ד ושער העיר. ארכיון COL

הלווייתו של הקדוש אורן בן יפתח הי”ד, תושב לוד בן 37, אב לשישה ילדים, שנרצח בפיגוע הרצחני באלעד, נערכה ביום שישי, בבית העלמין החדש בעיר מגוריו לוד.

אורן ומשפחתו מתגוררים בשכונת 'שער העיר' החב"דית בלוד. המנוח ז"ל היה מתפלל מידי יום בבית הכנסת המרכזי 'בית אריה'. גם אחיו שיחיו, הם חלק מהנוף של שיכון חב"ד בלוד, מתגוררים בשכונת 'שער העיר' ונמנים על מתפללי 'בית אריה'.

רבים מאנ"ש חסידי חב"ד שהכירוהו אישית ואף שלא הכירוהו אישית, הגיעו לחלוק לו כבוד בהלוויתו קורעת הלב. התדהמה שתפסה את הקהילה החב"דית בלוד הורגשה במהלך השבת. עצב נורא בקרב שכניו ומכריו של המנוח הי"ד. 

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, סיפר בהלוויה על אורן: “פגשתי אותו בעיר לוד 4 שעות לפני שזה קרה. המשפחה שלהם נראתה מאושרת אחרי אסונות רבים שעברו. העיר לוד איבדה את אחד מבניה היפים והמוכשרים, למשפחה גדולה וחשובה שבשנים האחרונות פקדו אותה הרבה אסונות. האסון הזה מפרק את הקהילה ואת המשפחה לרסיסים. אורן היה עלם חמודות, בחור שהתפרנס ועשה מאמצים גדולים להחזיק את המשפחה עם שישה ילדים למרות כל הקשיים והאתגרים". 

רביבו זעק והוסיף: ”זה לא נתפס, אני קורא לממשלה לגזור דין מוות על מחבלים ולא אפשר לרשות הפלסטינים לתת להם משכורות. צריך גזר דין מוות למחבלים – זה לא יחזיר את הנרצחים אבל המעט שאפשר לעשות למענם”.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.