צבי סופר | יום ד' אייר ה׳תשפ״ב 05.05.2022

אחדות עמ"י: פרוייקט ענק בשילוב חיילים חב"דניקים ושלוחים

אלפי בני משפחות שאיבדו את יקיריהן, גיבורי ישראל הקדושים הי"ד, ונפגעי פעולות האיבה השתתפו במבצע עידוד ותמיכה, בגשמיות וברוחניות של חיילי צה"ל חסידי חב"ד, ביום הזיכרון • בדוכנים שנפרסו ברחבי הארץ חולקו אלפי בקבוקי שתיה ונרות נשמה, אלפים התייצבו בדוכנים להנחת תפילין, ונשאו תפילה לע"נ הקדושים
אחדות עמ

מסכמים את פרוייקט יום הזיכרון לגיבורי ישראל הקדושים השם ייקום דמם, המבצע האדיר שהתרחש ברחבי הארץ לעילוי נשמתם ולטובת כלל העולים והמשפחות לבתי העלמין, בהשתתפות חיילי צה"ל חסידי חב"ד, ושלוחים.

אחר ימים רבים של השקעה, קנייה ותכנון, בבוקרו של יום רביעי נסעו ונפרסו ברחבי הארץ מדרום ועד צפון מהשפלה ועד השרון עשרות רבות של חיילים חב"דניקים יחד עם עשרות בחורים ואברכים מאנ"ש, בשיתוף פעולה עם שלוחים ובתי חב"ד, הציבו דוכנים לחלוקת נרות נשמה ומים לטובת ורווחת עשרות אלפי המשפחות העולים כל שנה לבתי העלמין הצבאי ברחבי הארץ להתייחד עם יקיריהם הי"ד.

מאות ואלפים מבני המשפחות היקרות ביקשו להודות לחב"ד שדואגים תמיד לעם ישראל, לא רק בשמחות אלא גם ברגעים הקשים ולא רק ברוחניות אלא גם בחסד ובגשמיות.

ראשי ערים ובכירי כוחות הביטחון נצפו משוחחים עם החיילים החב"דניקים, משבחים בגאווה את פועלם במיזם החסד האדיר, שגרם לקידוש ה' גדול ותוספת אחדות בעם ישראל.

אלפים התייצבו במשך שעות בדוכנים להניח תפילין ולשאת תפילה לע"נ הקדושים. קיבלו החלטות טובות ונתנו צדקה.

המארגנים, בראשות הרב אליהו גוטמן שפועל בקרב חיילי צה"ל לאורך השנה, מודים לארגון חסדי מרומים - ר' יוסי קריצ'בסקי על השותפות והתמיכה למען עם ישראל.

לזכות ענק החסד ר' יצחק בן לאה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.