מנדי ברגר | יום ב' אייר ה׳תשפ״ב 03.05.2022

כונן 'ידידים' חב"די חילץ בת חצי שנה שננעלה ברכב בלוד

מוקדנית 'ידידים' קיבלה שיחה אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבה, ברחוב הדקל בעיר לוד • ר' לוי יצחק רייניץ - חסיד חב"ד מתנדב הסניף יחד עם עוד מתנדבים, מיהרו למקום ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוקת במהירות ובשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב
כונן 'ידידים' חב
צילום: דוברות 'ידידים'

ביום ראשון בשעה 17:06 קיבלה מוקדנית 'ידידים' שיחה אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה וסבה, ברחוב הדקל בעיר לוד.

איתי הלל - אחראי מתנדבים אלעד, יחד עם רזי יפת ור' לוי יצחק רייניץ - חסיד חב"ד מתנדב הסניף, מיהרו למקום ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוקת במהירות ובשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

הכונן שיתף: "סיימתי קריאת חירום בלוד (חילוץ ממעלית) והייתי בדרכי חזרה למשרד, כשהגיעה קריאה נוספת. הגעתי למקום, שם כבר היה מתנדב נוסף שהחל בפעולות הפתיחה. זיהיתי את מפתחות הרכב על המושב הקדמי, ובעזרת הציוד לחצנו על כפתור הפתיחה בשלט הרכב, וחילצנו את התינוקת. זו פעם שלישית שלי בה אני מחלץ ילד מרכב, תחושת סיפוק נהדרת. המשפחה הייתה מאושרת והודו לנו בהתרגשות".

ארגון 'ידידים' קורא להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.