צביקה קעניג | יום א' אייר ה׳תשפ״ב 02.05.2022

איומים נוספים: הפעם גם על משפחתו של בן גביר

לאחר שהתקבלו מספר איומים על חייו של יו"ר 'עוצמה יהודית' התקבלו אתמול איומים נוספים בחשבון המקוון של ח"כ איתמר בן גביר כאשר הפעם המאיימים מבטיחים לפגוע לא רק בו אלא גם בבני משפחתו.
איומים נוספים: הפעם גם על משפחתו של בן גביר

לאחר שהתקבלו מספר איומים על חייו של יו"ר 'עוצמה יהודית' התקבלו אתמול איומים נוספים בחשבון המקוון של ח"כ איתמר בן גביר כאשר הפעם המאיימים מבטיחים לפגוע לא רק בו אלא גם בבני משפחתו. 

ביממה האחרונה נשלחו עשרות הודעות איום על בן גביר. בין היתר הופיעה תמונה של בן גביר ומשפחתו תחת כותרת מאיימת המבהירה כי בכוונתם לחולל את הגרוע מכל. איום זה מתלווה לאיומים נוספים אחרים שהתקבלו בלשכת בן גביר. תלונות על האיומים הועברו לקצין הכנסת.

בן גביר מסר בתגובה: "האיומים עלי ועל משפחתי לא ירתיעו אותי מלהמשיך לפעול. אמנם זה לא מלבב לקבל כל בוקר הודעות של איום והסתה ולצערי אמירות בסגנון 'בן גביר נפץ ונפץ צריך לנטרל' שצוטטו בשם ראש השב"כ, או חוסר גינוי של פוליטיקאים מהקואליציה ובמיוחד חוסר תגובה של ראש הממשלה ולפיד כשמאיימים עלי מדרבנים את המטורפים להמשיך לאיים, אך הם לא יזיזו אותי מדרכי ואמשיך לפעול למען מדינת ישראל וחיילי צה"ל."

שר הדתות מתן כהנא מ'ימינה' פרסם הודעת גינוי לאיומים על ח"כ בן גביר וקרא למשטרה ללכוד את החשודים: "רואה בחומרה רבה את האיומים על חייו של ח"כ איתמר בן גביר. אין מקום לאלימות בשיח הציבורי, אני מקווה שכוחות הבטחון ישימו ידיהם בקרוב על הפושעים הללו"

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.