שניאור דייטש | יום ג' ניסן ה׳תשפ״ב 04.04.2022

דשא מלאכותי בשמיטה: נחנך המראה החדש ב'לוי יצחק'

במעמד ראשי המועצה והוועד נחנך המראה החדש של שכונת לוי יצחק החדשה. השלב הנוכחי בעבודות נערך בחודש האחרון בעלות של כרבע מיליון ₪
דשא מלאכותי בשמיטה: נחנך המראה החדש ב'לוי יצחק'

עם בוא האביב ולקראת חג הפסח, מורגשת ברחבי הכפר תנופה של פיתוח והתחדשות. בהשתתפות חברי המועצה האזורית וחברי הוועד המקומי, נערך אירוע לציון סיום עבודות הטיפוח של שכונות לוי יצחק החדשה שקיבלה חזות משודרגת, ירוקה ומטופחת.

עבודות הטיפוח שהחלו עוד בחודשים לפני שנת השמיטה, כללו שתילת עצי נוי בכל רחבי השכונה. השלב הנוכחי והמשמעותי של העבודות, נערך בחודש האחרון בעלות של כרבע מיליון ₪. במסגרת העבודות הותקנו מרבדי דשא סינטטי ברחבי השכונה, בשילוב עם מספר מוקדים מעוצבים בחלוקי נחל ותאורה צבעונית לעצי הנוי בשכונה.

באירוע השתתפו ראש המועצה האזורית שדות דן מר דוד יפרח, יו"ר הועד המקומי כפר חב"ד ר' שמעון רבינוביץ, סיו"ר המועצה האזורית ר' בנימין ליפשיץ, מנכ"ל המועצה מר שאול צבעוני, חברי הועד המקומי ר' יעקב קניג ור' אבי חנוכה ומנהלי אגף שפ"ה ר' יצחק רויטבלט ור' מוישה גוטמן. לאחר אמירת לחיים, צויין כי העבודות שנשעשו בהשקעה של הועד המקומי של כפר חב"ד ובשיתוף המועצה האזורית שדות דן נעשו בפיקוח הלכתי צמוד תוך שמירה מהודרת על הלכות שמיטה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.