מערכת COL צעיר | יום ל' אדר א ה׳תשפ״ב 03.03.2022

ברזיל בתדהמה: ילד ברח מביתו, התגנב למטוס ונחת בעיר אחרת

הסיפור שאירע בשבוע שעבר בברזיל, מסעיר את תושבי המדינה הגדולה • ילד צעיר, רק בן 9 יצא בשעת בוקר מוקדמת מביתו והמריא למרחק עצום • מסביב לעולם
ברזיל בתדהמה: ילד ברח מביתו, התגנב למטוס ונחת בעיר אחרת
shutterstock

 

 

מסביב לעולם

 

איש אינו יודע עדיין איך בדיוק קרה הסיפור הזה, אבל העובדות היבשות קרו, וכעת החוקרים מנסים להבין את שורת המחדלים שבשלם הצליח ילד בן 9 להתגנב למטוס ללא כרטיס וללא מסמכים, לשבת עם שאר הנוסעים ולהגיע לעיר אחרת בצידה השני של המדינה.

 

תעלול יומרני

הכל התחיל בשבוע שעבר, כאשר אמו של הילד עמנואל מרקס דה אוליביירה, התעוררה בשעת בוקר מוקדמת כשהיא מוטרדת. "משהו הפריע לי", סיפרה לאחר מכן. היא פנתה לחדרו של בנה בן התשע, אך מצאה אותו ישן כרגיל. "כשקמתי שעתיים וחצי לאחר מכן, הוא כבר לא היה במיטה".

הילד הצעיר אכן חמק מביתו בשעת בוקר מוקדמת כשהוא יודע היטב להיכן מועדות פניו - שדה התעופה שבעירו מנאוס הנמצאת בצפון מדינת ברזיל. ככל הנראה הוא התכונן היטב קודם לכן לתעלול המשעשע. בתוך זמן קצר הוא מצא את עצמו, ממתין לעלות למטוס, וזאת על אף שלא היו בידיו מסמכים וכרטיס טיסה.

 

shutterstock

 

עבר בהצלחה

איש אינו יודע איך בדיוק הערים הילד השובב על הפקידים בשדה, אך הוא הצליח לעלות על המטוס שיצא משדה התעופה לכיוון העיר "סאו פאולו" שבברזיל. התוכנית שלו הייתה להגיע ולבקר את בני-דודיו, שהתגוררו בסאו פאולו.

בינתיים התעוררה אימו, וגילתה שבנה איננו. היא מיהרה להתקשר לאנשי רשויות החוק, שיצאו בחיפושים אחר הילד האבוד. היא נאלצה לדאוג כמעט עד סוף אותו יום, כאשר בסופו של דבר התברר לה לתדהמתה כי בנה הצעיר נמצא במרחק של 2,574 קילומטרים מהבית. הוא הצליח להצטרף לטיסה ולנחות בעיר סאו פאולו, בדיוק כפי שתכנן.

כעת מי שהפך למודאג היו אנשי החוק ואנשי חברות התעופה, שהבינו כי אם הילד הזה הצליח, גם אחרים יכולים להצטרף לטיסה בלי מסמכים ובלי כרטיס. מאז הם עסוקים בחקירה בעזרת מצלמות האבטחה ואמצעים אחרים, בניסיון להבין כיצד הצליח הילד הצעיר להתגנב למטוס ולהגיע למרחק רב כל-כך בלי שיתגלה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.